Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ganjarilla's en Zion's Buitenkweek (3X) en Guerilla (1x)

Na tien dagen is je wietje rookbaar en normaal gezien droog genoeg. Dan is alle chlorofyl uit de kleine blaadjes en toppen verwijderd en is het dus smoking time

Jammer dat er hier zo weinig foto's staan, ik ben benieuwd hoe jullie plantjes eruit zien

Greetz

Comment

Uw gebeden worden verhoord Cannaboy!

Top van de kleine plant. Deze hebben we vorige week geoogst. Er kwam een week met erg veel regen aan, dus hebben we uit voorzorgsmaatregelen de kleinste geoogst.

Nog een foto van de kleinste. Heel erg kleine buitenplat zoals jullie kunnen zien. Ook heel erg weinig blad. Het lijkt of de ze wou niet in breedte groeien.

Top van de grotere plant. Vandaag geoogst. Hing helemaal plat. Ik zelf weet er het fijne niet van, maar krijg de uitleg vandaag nog van ganjarilla.

Ganjarilla links en ik hou de poes (links) vast.
      Deze foto hebben we getrokken speciaal voor een kennis. Hij beweerde dat het ons niet zou lukken een plant met wiet aan groot te kunnen brengen.

Dit was het dan. Volgend jaar bereiden we ons beter voor. We gaan meer investeren in meststoffen en misschien zelfs wat lowryder zaad kweken in de serre om deze in guerilla te zetten in de maanden jullie en augustus.

Greetz,
      zion

Comment

Comment

he zion zien dr lekker uit die plantjes ben ook benieuwd na je rookverslag je hebt in ieder geval mooie zaadjes voor je volgende kweek

Comment

Morgen proef ik misschien een klein topje van de eerste kleinere plant.
            Ik hoop dat die te smoken valt.
            Ik ben toch wat teleurgesteld als ik de resultaten zie.
            Volgend jaar beter!

Greetz,
            zion

Comment

Comment

Haha bedankt voor het voorstel Sammy
                Ik kom zeker eens langs.

Die kleine vond ik ook maar heel erg vreemd. Het was net of hij heel erg bang had van zijn omgeving en niet in breedte wou groeien.

De kleine is al een klein weekje aan het drogen, in een kast die we nu en dan eens open doen.
                Het verschil na 1 week is duidelijk te merken.
                Zo krimpen! :o
                70% van het gewicht zo er moeten af zijn na het drogen. Net iets meer dan 1/4 van het gewicht, nat.
                Wel een vreemde geur. Fris en tegelijk hard. Vraag me echt af hoe het zal roken.

Heb hier een aardig receptje teruggevonden. Veel investeren, maar het zal zeker de moeite zijn voor volgend jaar.
                Ondertussen heeft Ganjarilla al een erg goede spot gevonden aan de rand van een wei. Er staat nog steeds een Swiss Miss, die enorm gegroeid is, maar spijtig een mannetje bleek te zijn. Op deze spot willen we er zoveel mogelijk planten volgend jaar. Toch zullen we nog naar enkele andere spots zoeken, je weet maar nooit.

We hebben een weegschaaltje, dus het gewicht maken we ook bekend. Ik gok op zo'n 20gram voor de kleine.

Greetz,
                zion

Comment

Bezig...
                X