Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik moet de planten klein houden en achter de struiken zetten ivm mijn vader Dus die planten mogen niet hoger komen dan de struiken anders worden ze zichtbaar..
Agh, het is een plaats waar hij niet veel komt, soms passeert hij er wel maar de reuk valt best mee. Je ruikt ze het best wanneer het echt zonnig is, daar zullen we nu wel even op moeten wachten...
Die kleine topjes gaan ook minder ruiken dan moest ik een plant van 100 gr+ staan hebben...
Ik heb zelf nu een maandje of 2 plantjes buiten staan (zal mssn nog wel eens een topic posten) die gewoon achter het venster gekiemd en voorgegroeid zijn. Is het normaal dat ik hier nog helemaal geen geslachtskenmerken op zie? Jij lijkt er al te zien na enkele weken, of vergis ik me?
Na anderhalve maand kon ik het zien (ik heb op de vensterbank voor gegroeid, daarna in de tuin, en daarna op het balkon (waar ze nu nog staan). Misschien moet je toch nog eens heel goed kijken, maar misschien duurt het bij jou gewoon wat langer?
Geen idee... Dacht dat voorbloei maar een maand of zo voor de echte bloei kwam, dus in augustus? Daarom heb ik stekjes genomen om die in bloei te zetten. Maar misschien moet ik een nieuwe topic openen en de jouwe niet verzieken
Even wat nieuwe foto's gemaakt van de twee bloeiende lowryders. Ik denk dat ze nog 1 a 2 weken te gaan hebben. Hopelijk komt de zon nog eens te voorschijn.
opmerking: deze planten hebben geen enkele vorm van groei of bloeivoeding gekregen, het is dus ook goed mogelijk zonder.
Comment