zo nu kan ik eff proberen of ik me foto kan laten zien hier .....we zijn net pas een maandje of 7 bezig ..me and my mattie ....ik heb zelf thuis 3 plantjes /stekkies die staan bij mijn onder me aqarium ..ik heb zelf een beetje lopen hobbye...en dat voor een vrouw he ...whhaha ....en dan hebben we nog een tuintje en daar staan 4 white widdos in de kast en 1 tje tegen de schuting aan ...dat van die kast was niet slim ...ding is niet zo groot ,maar plantjes wel ...nu zal ik eff proberen die pica s dr op te gooien .... zo kregen we ze dus ....maar wisten wij veel dat deze plantjes zoveel ruimte nodig hebben hiihihih......en dan zijn ze nu zo whaahahh ..ik moet op een trap staan als ik de top wil zien ....beetje erg hoog he ....en dan nu die slet die tegen de schuting staat ... slet omdat ze zo uitdagend moooi dr bij staat .....hihhihihi...oke dan heb ik nog de aqarium white widowtjes tadaaaaa...hier staan ze onder en omdat het lekker weer is staan ze nu eff lekker buiten ...op me balkonia... lekker met hun smoeltje richting zon hihiihih...en dan zal ik nu eff wat losse fotos dr bij doen .... wahahhah hier staat mijn maatje al te watertanden ...en te bidden geloof ik ,.... je ziet het we gebruiken kosteloos matriaal ....alles wat we tegen komen kennen we gebruiken en misbruiken hihihi beetje erg opelkaaar he ...maar ja wisten wij veel ,dat die plantjes zo groot konden worden !!! nah dit was het zo wel een beetje .....ik hoor graag als je nog wat tips hebben ofzo ,...of leuk commetaar ....groetjes van me voetjes .......laterssssss ik weet niet wat voor effeckt het geeft maar heb me aqarium tl dr in gezet ...we gaan wel zien wat het gaat worden ,...tog?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eff klein foto verslagjhu
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: eff klein foto verslagjhu
He kaat,
Veel blauw houd je plantjes kort dus prima voor voorgroei. Ik zou dat kleinste plantje echter wel op wat boeken of zo zetten zodat ze ook lekker kort op je tl kan staan. 3/5 cm kan best met tl. TL licht verliest snel aan intensiteit naarmate de afstand tot de lamp groter word, op 30 cm heb je al bijna geen effect meer dus kort op je tl die plantjes dan komt het wel goed.
Grtz
Comment
Comment