Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tja monty beste wiet vriendje dan zal je net als ikke en me maatje geduld moeten hebben ,maar ik verzeker je we gaan uit gebreid verslag doen hiihhi incusief fotos natuurlijk ....
Geweldig! Hoe staat het met de toppen? Bij mij in de tuin valt het dit jaar tegen, ze zijn groot maar weinig topvorming tot nu toe. Heb jij daar ook last van of doe ik iets verkeerd? Afgelopen jaren ging het stukken beter, misschien ligt dat aan het weer...
nou leo dit jaar is onze eerste jaar dus we hebben geen vergelijking.... anders hadden we de plantje s ander neegezet ,nu staan ze hutje op mutje ....helaas ,mischien hoe meeer ruimte hoe meer topje s maar goed we zijn nu ook niet ontevrede hoor ...het zijn eigelijk al geen plantjes meer ,maar bijna bomen ..whaha...heb weer wat foto s genomen ,maar de toppies zijn al aardig gegroeit vinden wij ...we gooien er geen groei en bloei spul in ,we hebben het alleen maar met wat vers paardevijgen en brantnetelsap gevoed,meer niet en ja liters regen water ...
Hier Wietski het maatje van Kaatje.
Maar wat toppen betreft gaat dat helemaal goed komen en elke keer als ik na een dag of 2 a 3 weer ff langs de planten ga sta ik er versteld van wat een toppen er aan komen.
nouuu hier zijn we dan weer is ..we zijn nu een weekje verder ...en echt jongens ..de dames groeie en bloeien waar we bij staan .... de komkomer en tomaatjes komen gewoon uit de kast ...... zooowwww...en dan nu onze schutting slet .....sjow beste wiet vriendjes en vriendinnetjes.....dit was het dan weer voor vandaag ,als er weer wat nieuws is ga ik het zeker melden ....fijne dag verder...
Hallo Kaatje, ik ben eveneens kaskweker dus de hoogte van je planten verwondert me niets. Ik heb zelfs de bodem van mijn kas 80 cm diep uitgegraven teneinde ze optimaal in de hoogte te laten groeien zonder dat ze het dak raakten. De oorzaak dat de planten zo hoog worden in de kas in vergelijking met een buitenplant is gelegen in het feit dat cannabis een c4 plant is. In mijn topic buitenwiet versus kaswiet heb ik een uiteenzetting gegeven over het onderscheid tussen c3 planten en c4 planten.
dank je xtreme ,ik ga dat vanavond eff lezen(moet zo werkhu) ...maar als we weer plantjes gaan doen willen we tog iets kleinere plantje s hoor...maar bedankt voor je info exteme hier kunne wij wel wat mee...
groetjes kaatje en dr maatje .....
Met de toppen gaat het super, we gaan om de dag naar de planten kijken en elke keer dat we gaan zie je dat de toppen gegroeit zijn en Kaatje en ik zitten te kwijlen voor die kas zo lekker ziet het er uit.
Nauuwww maaatje ik denk dat wij ook gevalletje meeldauw hebben ,...ik zal eff wat fotos laten zien ....eigelijkhoop ik dat jullie me kunnen gerust stellen.......maar hoor het graag ....
Comment