Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste deel is geoogst!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: M'n eerste kweek

hey

die haze kan je ook buiten afbloeien hoor, je zal hem wel wa moeten trimmen dat de circulatie in de plant mooi blijft, en zoveel mogelijk uitschudden na regenbuien, mist periodes enzo.

elke plant kan buiten, early girls binnen groeien soms tijdens de bloei nog heel neig door waardoor je plaatsgebrek kan krijgen en met een binnenplant buiten zal je meer werk hebben met het uit trimmen en zorgen voor een goede circulatie in je plant.

als je er gemakkelijk bij kunt dus geen geurilla toestanden zou ik het er gewoon op wagen, kun je da niet zet ze dan zekers appart van de rest schimmel zet rap over

grtz
    a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

Comment

Sammy, ik zou er wel mee oppassen,
      Jij zegt: Ik woon in NL dus MAG ik er 5 houden, Dat is helaas geen werkelijkheid, in nederland hebben we een gedoog beleid, dat het oogluikend word toegestaan, maar als mensen klachten gaan melden, zoals stank overlast, of vervelende buren die ze hebben zien staan en naar de popo gaan, heb jij een probleem, Boete + inbeslag name van je planten goed onthouden,

Zelfde verhaal met Coffee shops, 1 kilo wiet erbuiten is illegaal, op de drempel staan nog steeds, en binnen in de shop, zo legaal als het maar kan

Greets

Comment

Ja dat klopt. Ik had het een beetje te makkelijk en kort neergezet ja. Maarja, het zou toch niet zo erg gaat stinken buiten dat de buren het ruiken in hun tuin, of zit ik daar helemaal fout?

Comment

op zwoele dagen kan je een cannabis plant tot 100 meter verder ruiken

der zijn veel mensen die er citroenella naast planten maar persoonlijk vind ik het onnozel aangezien een bloeiende cannaplant meestal zoetig geurt, de echte cannabis geur is pas na het oogsten.

ook tijdens het oogsten opletten, knip buiten de stam af en ga dan in uw tentje of zo ze gaan kuisen als je in bevolkt gebied woont. de geur van een juist geknipte plant is erg indringerig en de meeste mensen vinden het stinken(niet gebruikers).

grtz
          a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

Comment

Mmm dat wist ik niet. Dat is wel vervelend. Nou ja, maar hopen dat de buren enzo geen aanklacht in gaan dienen

In ieder geval bedankt voor de voorlichting

Comment

Ik heb zn gevoel dat die haze het meest gaan ruiken

Comment

Hoe geven jullie allemaal water? Ik dus met zo'n sprayer. Maar dan is de bovenkant wel nat, maar in een uurtje is het weer helemaal droog :/

Comment

Comment

Ja ok, maar ik bedoel de bovenkant van de grond is dan wel nat, maar dan is de grond dus niet door en door nat. Dus het is na een uurtje wel helemaal droog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sammy
                      Ja ok, maar ik bedoel de bovenkant van de grond is dan wel nat, maar dan is de grond dus niet door en door nat. Dus het is na een uurtje wel helemaal droog.
                      Sprayen is enkel goed voor bij zaailingen, als je plantjes een drietal cm hoog zijn kan je evengoed met een klein flesje water geven eraan. Hun wortelgestel is dan in ontwikkeling. Dus als je al plantjes hebt die hoger zijn dan 3cm, gewoon met een flesje water zachtjes erop gieten. Daar zijn ze meer mee gediend dan met die schrale druppeltjes die jij ze nu geeft. 10cl water per dag, per plantje zou genoeg moeten zijn, als ze afgeschermd staan. Staan ze gewoon buiten, dan moet je op zonnige of droge dagen 10cl kraantjeswater bijgeven.

Greetz

Comment

Ze zijn nu ongeveer 3 cm. Ik heb nog een mooi buisje staan (ooit gekregen bij bio ofzo ). Helemaal mooi voor het water geven.
                        Ze staan bij mij achter het raam, op de vensterbank op zolder. Maar ik zie zelf ook wel of de grond droog is of niet, dus dat zal wel geen probleem zijn.

Comment

Ik heb eventjes cannaboy en jou post geedit want er stond foutje in ivm wateropname via blad.

Hopelijk vind je het niet erg .

Heb ondertussen maar een topic gemaakt daarover werking-van-bladvoeding-t840.html

Cocos is licht van structuur en kan heel wat water absorberen, geef gewoon aan je potjes water tot het onderaan uitloopt.

Grtz

Comment

UPDATE:
                            Ik heb ff een huisje voor ze gebouwd met aluminiumfolie erom heen. Ik hoop dat het wat uitmaakt.

Comment

Iedere weerkaatsing van een straaltje zon is efficient voor de plant, natuurlijk merk je dat nu niet. Maar betekent alles voor het eindresultaat .

Grtz

Comment

Ik heb een filmpje gemaakt voor de verandering

[youtube:pmt836k2]http://www.youtube.com/watch?v=SOhUnKeFnzU[/youtube:pmt836k2]

Maar een paar zien er toch nog wel erg zielig uit. Sommigen komen nog amper boven de grond uit.
                                Die kan ik opgeven, of is er nog hoop na 12 dagen?

Comment

Bezig...
                                X