Hallo medewietkwekers
Ik heb gister m'n zaadjes besteld:
5x Original Haze
5x Early Girl
Had deze combo gekozen omdat er nogal veel verschil zit tussen de bloeitijden. Het is namelijk m'n eerste kweek en ik heb nog niet zoveel verstand ervan. Zo kan ik dus een beetje vergelijken.
De zaadjes komen hopelijk morgen of overmorgen.
Ik heb net 20 liter Kokosgrond met extra voeding (die claimt genoeg voeding te hebben voor 6 maanden) van de Praxis + 30 liter gewone potgrond.
1. Kan ik gewoon een combinatie van die 2 gebruiken? 50% potgrond onderaan en daarboven 50% kokos?
Verder nog 1 liter voeding, ook van praxis.
2. Die hoef ik pas te gebruiken als de bladeren een beetje geel worden?
Ik heb potten van 0,5 liter en potten van 11 liter. Dus 1 keer kan ik dan overpotten.
3. Heb ik nog grotere/kleinere potten nodig?
Dit waren tot nu toe m'n vragen, kan er ff geen meer bedenken.
Foto's komen als de zaadjes binnen zijn.
Bedankt!
Ik heb gister m'n zaadjes besteld:
5x Original Haze
5x Early Girl
Had deze combo gekozen omdat er nogal veel verschil zit tussen de bloeitijden. Het is namelijk m'n eerste kweek en ik heb nog niet zoveel verstand ervan. Zo kan ik dus een beetje vergelijken.
De zaadjes komen hopelijk morgen of overmorgen.
Ik heb net 20 liter Kokosgrond met extra voeding (die claimt genoeg voeding te hebben voor 6 maanden) van de Praxis + 30 liter gewone potgrond.
1. Kan ik gewoon een combinatie van die 2 gebruiken? 50% potgrond onderaan en daarboven 50% kokos?
Verder nog 1 liter voeding, ook van praxis.
2. Die hoef ik pas te gebruiken als de bladeren een beetje geel worden?
Ik heb potten van 0,5 liter en potten van 11 liter. Dus 1 keer kan ik dan overpotten.
3. Heb ik nog grotere/kleinere potten nodig?
Dit waren tot nu toe m'n vragen, kan er ff geen meer bedenken.
Foto's komen als de zaadjes binnen zijn.
Bedankt!
Comment