Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar je snapt het probleem niet volgens mij
Het gaat erom, hoeveel voeding moet ik toevoegen? Voeding is 10ml op 1 liter. Maar dan kan ik niet 400 ml toevoegen, omdat ze dan 2 weken alleen maar voeding krijgen. Dat is veels te veel. Dus ik moet een maat hebben die er tussenin zit. Zodat ze niet teveel en niet te weinig binnenkrijgen.
Snap je?
Ik heb echt te weinig op het forum gezeten deze zomer, sorry mensen! Maar ik had er echt totaal geen zin meer in om al die posts terug te gaan lezen. Maar het begint weer te komen en ik voel me geroepen om me medekwekers te helpen
De planten zijn aardig doorgegroeid in de zomer (met dank aan de Blumats ). Ik gok dat ze nu vanaf de bovenkant van de pot ongeveer 2.30 meter hoog zijn. De toppen beginnen behoorlijk te komen.
Ik ga morgen naar Utrecht naar de growshop voor wat Canna Flores + Canna Boost. Ik heb nog geen bloei voeding gegeven en ze zien er al een beetje gelig uit Maar dat gaat allemaal helemaal goed komen.
Morgen zal ik waarschijnlijk ook wel weer wat foto's erop zetten, and be prepared! Popcorn erbij en genieten!
Hier komen de foto's. Ze zijn behoorlijk gelig, zoals ik al had gezegd. Maar ik ga nu wat bloeivoeding halen, dus ik hoop dat ze er over een paar dagen wat beter bijstaan. Maar ik wilde jullie toch even laten zien hoe het staat bij mij nu.
Dat ziet er daar wreed goed uit, zeer bossige struiken. Het enige nadeel zijn natuurlijk die gele bladeren... hopelijk slaat je bloeivoeding goed aan en herstelt de vergeling zich.
Dat "kleinste" plantje is toch al wel een noemenswaardige struik te noemen
Vraagje:
Ik heb Shooting Powder gewonnen hier op het forum. NPK 0-39-25 (Bloei stimulator):
Shooting Powder de laatste 3 weken van de bloei meegeven.
De 1e week van de laatste 3 weken 1 sachet per 100 Liter.
De laatste 2 weken 2 sachets per 100 liter gietwater.
Wanneer zou ik dan ongeveer een dosisje meegeven (buitenkweek dus)?
Eerst leken de Early Girl's en de Haze het zelfde, maar nu zie ik wel echt dat die Early's al zwaar aan het bloeien zijn over de hele stam. En die Haze heeft alleen wat plukjes op de kruintjes.
Comment