Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Re: 24 sept best wel groot maar topjes nog er klei
vertel meer over je plantjes
enigste wat ik kan zien is dat het een indica is en dus geen sativa die veel langere en smallere vingers heeft en ook meer vinger sommige soorten tot wel 15 vingers per blad
zo nu kunnen de mensen je foto's ook bekijken hahaha maar vertel eens wat meer over je plantje
hoelang staat die
geef je voeding
zo ja van welk merk
wat is het voor soort
Re: 24 sept best wel groot maar topjes nog er klei
Sommige soorten zijn pas in november rijp. Ik zou er maar op rekenen dat je plant nog 4 weken moet gaan en misschien nog wel langer. Veel mooie nazomerdagen toegewenst en weinig regen i.v.m. toprot.
ga er maar eens vanuit 6weken tot 7 zelfs,dit is hooguit week 2 bloei,succes en hopend voor jou op veel mooie nazomer dagen nog
klopt, ligt natuurlijk een beetje aan het soort maar als ze zo laat zijn gaan bloeien zullen ze zeker nog wel ff de tijd nodig hebben
ik heb zelf een mako haze en nog een cheese die ook pas zijn gaan bloeien en daarvan zijn de toppen ook nog zo klein als die van jou
Dat waren dan ook niet echt buitenplantjes
4 jaar terug had ik 2 white widows op mijn balkon staan, en had ik het zelfde probleem, uiteindelijk heb ik daar nog redelijk wat van af gehaalt maar wel iets eerder moeten oogsten vanwege meeldauw
gelukkig was de wiet zelf niet aangetast en had ik nog een heerlijk rokertje
Comment