Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ow ja ik had gehoord dat als ik in de Stekjes 10 ML citroensap op 1L water doe
en dat 1 a 2x in de week aan de Plantjes geef dat de wortels gaan groeien als geken
horde ik van iemand waar ik mee aan het praten was
Dit lijkt me wel absurd, citroensap is een zuur en ga je de stekken om zeep mee helpen. Dit zou ik me toch niet riskeren.
Trouwens eerste maal in men leven dat ik dit hoor.
Ow ja ik had gehoord dat als ik in de Stekjes 10 ML citroensap op 1L water doe
en dat 1 a 2x in de week aan de Plantjes geef dat de wortels gaan groeien als geken
horde ik van iemand waar ik mee aan het praten was
Voor stekken gebruik je stekgel of -poeder.
Ik zou persoonlijk de gel kiezen.
Wat wel waar is over citroensap, is dat je sommige zaden daar een nachtje moet in laten weken.
Bij coca zaden bv.
Ik heb ook grappige verhaaltjes gehoord van mensen die dachten dat ze wisten hoe te kweken.
Maar eens je 18/6 en 12/12 laat vallen dan hebben ze daar nog nooit van gehoord. Sommige denken zelfs dat als je een wietplant hebt er vanaf kunt plukken wanneer je maar wilt.
Er zou een threadje voor moeten bestaan, "onzin verhaaltjes over het kweekgebeuren" ofzo haha.
Enfin, ik zou gewoon verder gaan op de algemene basiskennis Honestus.
Verder wens ik je veel succes toe met je skunk.
zien er inderdaad mooi uit. En ze beginnen aan hun derde paar blaadjes :o
Maar ik denk wel dat je een ventilatortje zal moeten plaatsen, zodat ze hun stengeltjes wat oefenen.
Een beetjje gymnastiek kan nooit kwaad.
Comment