Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x NLX buiten ( 1ste keer )

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x NLX buiten ( 1ste keer )

Aangezien ze woensdag geknipt gaat worden heb ik ff alle gele blaadjes weggeknipt.
    Ziet mooier uit op de laatste foto zo in de pot.

Als er iemand nog een goede tip heeft voor het knippen en drogen dan hoor ik ze graag.
    Ook dat word mijn 1ste keer.
    Moet zeggen dat ik de kweek een hele leuke ervaring vond en er volgend jaar ZEKER meer komen te staan.
    En ik wil graag iedereen alvast bedanken voor alle goede tips en begeleiding die ik hier gekregen heb.
    Hiervoor alvast BEDANKT ALLEMAAL en op naar het drogen en eens zien wat er vanaf komt.

Comment

ik vind het dat je het voor je 1e keer hjeel erg goed hebt gedaan kijk alleen al maar is naar je boom(pje) dan weet je wel waarom

Comment

Jup ziet er uitstekend uit!
        Goed gedaan NLX
        Knippen, drogen, roken! meer moet dat niet zijn
        Bravo

Comment

GVD! wat een gekke plant heb je daar? Die's ziek groot gewoon!
          Eerste keer? Je hebt het heerlijk gedaan dan :o
          Post ook even hoeveel je eraf gehaald hebt als je wil, altijd leuk om weten

Greetzzz en veel knipgenot!

Comment

Wow Nice buds

Ziet er werkelijk fantastisch uit

Je kan ook hier en daar wat andere bladeren weghalen, zo voelt de plant haar einde naderen en gaat ze haar laatste energie naar de vruchten (toppen ) sturen.

Greetz

Comment

ja, echt prachtig dit plantje!!

mooi gedaan

grtz
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

Comment

Je eerste keer? Dat is echt geweldig man, ik ben ook met mijn eerste keer bezig (helaas een NLxHaze, dus dat duurt nog lang) maar die zien er lang niet zo mooi uit als die van jou. Goed gedaan!

Comment

Vanavond gaat ie eraf, eens zien wat het brengt

Comment

ben benieuwd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NLX
                      Als er iemand nog een goede tip heeft voor het knippen en drogen dan hoor ik ze graag.
                      Ook dat word mijn 1ste keer.
                      Moet zeggen dat ik de kweek een hele leuke ervaring vond en er volgend jaar ZEKER meer komen te staan.
                      Toppen goed kort knippen en op de kop hangen in een goed geventillerde donkere ruimte,ventilatoor er zachtjes onderdoor laten waaien, niet te hard alleen voor de lucht beweging.
                      Dag of 14 laten hangen en kijken of de takjes breken in de dikste toppen,als de takjes knakken dan is de wiet goed droog.
                      Bij voorkeur pak je de wiet in (paar kranten ofzo (beter nog even geen plastic)) en laat je hem nog een maand of twee drie rijpen op een koele donkere plaats ergens boven op zolder dat zal de smaak en stonedheid van je wiet alleen maar tengoede komen.

Vette plant hebbie daaro trouwens veel plezier ermee

gr Greenland
                      If You Don't Smoke It,Don't Grow It!

Comment

De toppen niet stuk per stuk van de tak afknippen, hang deze gewoon mee te drogen.
                        Dit zorgt voor een extra rijping proces.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                        Dit heeft echter als nadeel dat alle toppen plat worden en dat de plant niet kan narijpen. Als je de plant immers aan de stokken laat drogen dan zorgen de sappen die in de steel aanwezig zijn voor een extra rijpingsproces.
                        Grtz
                        Als je van plan bent je weedje voor een langere tijd bij te houden raad ik je potten aan.

Peace

Comment

Nou, daar zijn ze dan, geknipt en wel.
                          Was een beetje moeilijk foto`s maken omdat ze in de kast onder de trap hangen.
                          Hoop dat jullie het zo toch een beetje kunnen zien.
                          Ik krijg niet alle toppen in 1 keer op de foto.
                          Het gewicht is 948,47 gram,lijkt me niet slecht voor een eerste keer.

Comment

wow een kilo is echt zot veel is antuurlijk wel nat maar gok toch dat je 300 of 400 gram overhoudt :o
                            ik zelf zou er meer dan een jaar mee toekomen denk ik

Comment

wow mooie oogst ik denk dat je een 2 1/2 ons droog over houd
                              en volgend jaar ?zet je er dan meer? iig proficiat mzzl

Comment

Haha, volgend jaar staan er echt wel 5.
                                En het gewicht droog krijgen jullie uiteraard ook te horen.
                                Valt me idd zeer zeker niet tegen wat er vanaf is gekomen ( eigenlijk meer als ik gedacht had )

Comment

Bezig...
                                X