Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nog even over die pk13/14, die is enkel voor 1 week van je bloei he, dus ik weet niet wat jouw growshop bedoelt maar pk13/14 geef je niet de gehele bloeiperiode mee.
Nou snap ik er geen bal meer van.
Ze zeiden me dat de pk 13/14 ook gewoon een booster is die je kunt meegeven, dus ik d8 idd het hele bloei proces.
Nu weet ik het echt niet meer.
Ze gaan uit van zoveel ml per 10 liter water, dus kwestie van terug rekenen.
Als je 40 ml cannaboost meegeeft per 10 liter water, heb je op 1 liter water 4ml nodig.
Dan nog een maat bekertje op ml en je bent helemaal op orde.
Zoals je kunt zien in het schema geef je pk13/14 maar 1 week tijdens bloei mee vanaf de eerste bloemvorming.
Cannaboost is voor een betere stofwisseling en de canna flores bloeivoeding. Als je deze in combinatie gebruikt gaan je toppen dus knallen !!
succes.
Succes vent, je kan best verduisteren met de grote van je plant nu, let op het duurt nog 8 a 9 weken voor ze uitgebloeit is
en ze neemt nog in grote toe. Je moet ook onthouden dat je je plant ook nog wel moet kunnen versjouwen en dat ie door de schuurdeur past als je in de schuur doet te minste. Ik hoor het wel van je, blijf je volgens.
Ik ga er vanavond mee beginnen.
Dan gaat ie op 12/12.
En ja, moet idd nog door de schuurdeur passen haha.
Is het trouwens raadzaam om er een ventilator bij te zetten voor een beetje circulatie?
Heb de ventilator op 2 meter afstand staan en draaid op de zachtste stand rond.
Morgen nog even de cannaboost kopen.
Maar er is toch nog een ding dat ik niet snap:
waar zie ik nu aan of het een 1ste, 2de, of 3de bloeifase is?
Er is ook nog een 4de bloeifase geloof ik?
Dit is een gedeelte dat ik iet helemaal begrijp, hopelijk kan 1 van jullie mij dit uitleggen?
En dan geef ik de pk13/14 de 1ste week mee en daarna de cannaboost tot de laatste week en dan maar spoelen?
Kan je ook niet zien, je moet de weken tellen. Als je hele plant echt bloemvorming heeft na +/- 2 weken in de bloei,
dan geef je een week lang de pk 13/14 mee. Ik heb het 2 weken meegeven.
Je ventilator mag best iets harder, die van mij staat op stand 3, ik heb zo'n paal ventilator waar geen super kracht achter staat.
Hoelang staat die van jouw nu in de bloei en op welke tijden zet je ze binnen en buiten? Hoeveel heb je er in de bloei en is alles lichtdicht?
Misschien handig om een excel bestand aan te maken met een kweekschema, aantal dagen in de bloei, wat je per week geeft ( voeding wel opbouwen in de eerste week van de bloei ) of de zon lekker geschenen heeft of dat het regenachtig is.
Ik hou alles bij. Best makelijk !!
Mijn plant ( heb er maar 1, voor het eens te proberen allemaal ) staat nu pas 3 dagen in de bloei, sinds dinsdag ( 8 juli ).
Gaat s`morgens om 7:00 naar buiten en s`avonds on 19:00 weer naar binnen in de schuur waar ik het stikdonker heb gemaakt.
maar waar ik een beetje mee zit is wanneer dan de pk13/14 geven ( maar dat is al beantwoord )
En wanneer en hoelang de cannaboost, hoop dat jullie het niet vervelend vinden al deze vragen.
Heb wel de link bekeken van een vorige post maar ben ik niet helemaal uitgekomen
Comment