dit ist
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hoollandse hope
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: hoollandse hope
trouwens,ik heb ze ontkiemt in de potgrond ze vwaren naar 4 dagen al boven,ze staan nu onder tl met n paar centimeter van de lamp af,ik heb dr ook n bouwlamp staan,die zorgt voor de warmte,ze staan bijmij in de kast,en k heb de kast van binnen bekleer met aluminnimum folie,voor de weerkaatsing van het licht.iemand nog meer ideetjus?? dan hoor k t graaf thanx
-
ik probeer jullie allemaal zoveel mogelijk up to date te houden,en er komen ook fotos bij,alvast bedankt,die 2 plamntjes aan de rechterkant weet k niet wat t is,was anderhalf jaar geleden n joint aan t draaien en toen zaten er n paar bzaadjes tussen,deze heb k 4 dagen later geplant.ik denk pp xw of wwik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.
Comment
-
zo mensen,daar was ik weer,het is alweer een tijdje geleden en ze zijn lekker gegroeid,alleen is er zaterdag door de hagel een blaadje afgegaan,nu is mijn vraag:groeit dit weer aan??het is ook wel te zien op de foto,en een plant heeft al een beetje een wiet geur,is dit een goed teken???ik hoor het wel,dit is trouwens de 22 ste dag vanaf dat ik de adjes in de grond heb gedrukt,als jullie nog nuttig info hebben hoor ik het graag.
m.v.g.
pplantjeAttached Filesik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.
Comment
-
DAG 23:een hele goede dag,ik heb net mijn plantjes overgepot,er was al heel veel wortelontwikkeling,dus ik dacht overpotten die zooi!
de blaadjes vertonen scheuren,en sommige blaadjes hangen,en sommige blaadjes zijn een beetje gekruld.is dit een groot probleem?
verder groeien ze lekker,toen ik gisteren rook aan de plantjes rook er 1 naar wiet,nu ruiken de anderen er ook naar haha,als jullie nog tips hebben hoor ik het graag.Attached Filesik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.
Comment
-
rustig man We lezen je topic wel hoor ....
Om te beginnen, goed dat je ze overpot hebt. Maar je zegt dat je scheurtjes en gekrulde bladeren hebt. Kan je daar misschien een close up foto van posten. Krullende bladeren kunnen ook vanalles zijn, misschien staan ze te droog, of het kan ook iets anders zijn.
Bij mij kwam het ook vaak voor dat juist na het verpotten de blaadjes wat gingen hangen, maar na enkele uren moet dat normaal al beter zijn.
Veel succes verder...
Grtz
Skannq
Comment
Comment