Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Devil (Sweet Seeds) gefeminiseerd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Big Devil (Sweet Seeds) gefeminiseerd

Korting op 420shop
    Dit jaar zou ik graag deze soort proberen, ik vroeg me af wanneer ik hem al kan ontkiemen en buiten zetten, lukt dit al vanaf april? mits het weer het toelaat natuurlijk. Graag had ik ook wat advies gekregen over welke voeding en welke grond ik het best kan gebruiken voor de soort. Dit jaar wordt mijn 1ste kweekje daarom al die vragen.

alvast bedankt

Re: Big Devil (Sweet Seeds) gefeminiseerd

jep , dat lukt,
    Autoflowers kunnen normal tegen wat minder weer,
    in de groei geef je ze best wat mest met N(stikstof) en K( kalium)
    als hij begint te bloeien heeft ze meer P ( fosfor) nodig.

Comment

zou ze buiten zetten op mooie dagen, maar zoiezo binnenhalen wanneer het gaat vriezen.
      ik zou wachten tot 15 mei, dan ben je zeker dat je duur zaadje het gaat halen

Comment

Mooi soortje heb je daar, als je ze elke dag lekker in de zon zet kun je met deze autoflower wel 2 keer zaaien en oogsten!

Waar heb je deze vandaan?

Grtz pw
        Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

hey peter ww, kheb ze zelf gekweekt, en wat maatjes van me ook.
          weet dat deze dame, lang groeit, ik twijfel over de stabiliteit van de af in deze soort.
          volgens sweet seeds werden ze ook niet hoger als max 1,50m uitendelijk hadden wij hier alsnog planten van dik over de 2.30m en dat ze echt eerder bloeien kon ik ook niet zeggen, in verglijking met de andere.

grond gewoon atami janeco, goeie grond niet echt duur, en aangezien jij van zelf voeden houdt zit je wel goed daarmee.
          je kan atami lijn gebruiken, maar bv de meest gebruikte lijn van canna werkt ook , gewoon terra vega &flora , en de pk 13/14 zo ben je in totaal voor hooguit 30euro plus minus klaar.

greetzz stafford

Comment

kijk uit met pk 13/14 je hebt een hele fles en dan is het zonde om maar 1 dopje eruit te gebruiken en vooral als het zelf allemaal op wil roken ik heb er vorig jaar bij 1 plant ook een dubbele hoeveelheid ingedaan en daar werd mijn keel niet vrolijk van succes met je oogst

Comment

Bezig...
            X