Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagjes van een onbenul....

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagjes van een onbenul....

    Korting op 420shop
    Dit is men 3e jaar kweken, nadat de eerste 2 finaal zijn mislukt.. Dit keer hou ik ook een kweek verslag bij, en heb ook een aantal vraagjes die jullie professionele personen wel zouden kunnen beantwoorden.

    - Ik heb 2,5 milliliter Bn Sporen-mix gemixt met 10 liter water, kan ik dit nu al (tijdens de groei) op het blad spuiten? Of geef ik t beter mee met het water?

    - Wat doet Bn sporen-mix met je planten, en kan je het vergelijken met wortel stimulator?

    - Wanneer je mijn kweek verslag bekijkt, zie je ook dat ik mijn planten heb opgebonden om omhoog te groeien. Is dit correct? Of kan ik ze beter gewoon de vrije loop laten gaan? ( Het doel van het opbinden is om de planten richting de hoogte te laten groeien, op aanraden van een bekende van me)

    - Op welke hoogte kan ik het beste toppen, fimmen, of dieven, en wat zou ik het beste doen, als ik ze meer de breedte in wil hebben?

    Heel erg bedankt voor alle tips die ik hier vandaan haal!

    Groeten jongen

    #2
    Re: Vraagjes van een onbenul....

    Verplaatst naar vragen buiten wiet kweken.

    Comment


      #3
      Re: Vraagjes van een onbenul....

      Is een groeistimulator die ervoor zorgt dat bij een snelle groei van de plant de tekorten die kunnen ontstaan tegengegaan worden.
      Sporenmix kan via het blad toegediend worden of aan de kant en klare voeding worden toegevoegd.
      Het resultaat is al merkbaar na 2 a 3 dagen.
      Sporenmix is geschikt voor het kweken op hydro, aarde en kokos.

      Heb dit ook maar geript van een andere site. (mag dat eigenlijks wel?)

      Comment


        #4
        Re: Vraagjes van een onbenul....

        om je plantje in de breedte te laten groeien moet je hem toppen of fimmen.
        Hier op het forum en op google is genoeg informatie over te vinden... kijk anders ff bij de FAQ.
        Hiet staat het sws bij.
        Toppen of fimmen doe je als ik het goed zeg alleen in de groei fase... tot max 2 weken in de bloeifase( dit heb ik gelezen).
        Ja kan ze ook nog scroggen maar zou het gewoon bij toppen of fimmen houden.

        Succes alvast

        Comment

        Bezig...
        X