Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

    Korting op 420shop
    hallo ik ben karim dit is mijn eerste kweek poging tot.
    ik heb een paar vragen ik hoop dat iemand ze kan beantwoorden.
    de zaadjes die ik wil bestellen zijn : Amnesia Haze beste oogsttijd midden tot eind september en bloeitijd 9 tot 10 weken

    1.buiten wiet waneer kan ik daar mee het best beginnen (vanaf het ontkiemen).
    2.welke voeding is er nodig voor een goeie grote plant (groei en bloei voeding).
    3.is het verstandig om de planten s'nachts binnen te zetten.
    4.is een speciekuip groot genoeg voor een buiten plant.



    zoals ik al zei dit is mijn eerste kweek tips en hulp is altijd welcome



    M.V.G
    Karim

    #2
    Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

    verplaatst naar vragen buitenwiet kweken.


    Grtz

    Comment


      #3
      Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

      Hey Karim alvast veel succes met je 1e buitenkweekje.
      Had je het forum al eens doorgelezen?
      Erg veel nuttige informatie hier te vinden over buitenkweken.
      Even een dagje lezen en je bent echt heel veel wijzer.

      Comment


        #4
        Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

        Hey Karim,

        je vragen zijn terug te vinden in de buitenwietsectie, misschien wil je ook nog eens overwegen of amnesia wel zo'n goeie startkeuze is als dit je eerste kweekje wordt... omwille van het opbouwen van kweekervaring zou et misschien wel een idee zijn om te starten met zo'n grappig autoflowertje als LR2 ofzo, je kan dan meerdere oogstjes scoren in een buitenseizoen en creeer je voor jezelf de vrijheid wat te experimenteren zonder dat meteen het hele project de soep in draait (mm, toch kweker eens vragen voor een lekker wietsoep-receptje -zonder kaassaus-
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

          heyy mensen ja het is de eerste x heb al veeel via internet gelezen. alleen de vraag is waneer kan ik beginnen met onkiemen want er staat 9 tot 10 weken maar als ik ze nu ga platen kan ik ze in julie oogsten maar hoorde van een kennis dat het dan pas begint te bloeien daar mee ben ik nu een beetje door de war wil morgen de zaadjes gaan bestellen (of is dat te vroeg) er stond voor beginners bij bij de :Amnesia Haze

          later komt kweek verslag het lijkt me wel leuk om te laten zien hoe het gaat en meer ervaring op de doen


          de andere vragen heb ik gevonden bedankt voor de tip (A).
          M.V.G Karim
          Last edited by karim ganja smoker; 8 April 2010, 11:05.

          Comment


            #6
            Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

            Zoals velen voor mij al hebben gezegt lees het forum een GOED door, alle antwoorden staan er duidelijk op
            Veel mensen zijn al binnen onderlampen of op de vensterbank aan het voorgroeien en bij goei weer ook overdag al buiten.
            Je moet ze dan wel 's avonds terug binnen zetten dan is het nog te koud. De juiste datum om ze voor vast buiten te zitten is na 15mei (ijsheiligen)

            Comment


              #7
              Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

              yoo karim ,ten 1e wil ik je mede delen dat je beter niet met amnesia kunt beginnen voor buiten, vooral omdat dit pas je 1e x is. ontkiemen kun je nu al in april doen wel binnen he liefst voor het raam gewoon. dan kun je ze half mei buiten zetten. 2. de voeding voor een grote plant bestaat niet, dat licht aan het aantal liters specie of volle grond dat je haar plaats. echter als je op aarde kweekt zouw ik gewoon de canna terra vega & canna terra flores gebruiken. 3 het is slim om ze savonds binnen te zetten, echter voor als er straat licht van lantaarn palen etc je plant raken.

              een 65liter specie kuip is groot genoeg voor 1 plant .

              verder wens ik je succes, en zouw een makkelijkere soort kiezen voor je 1e poging dan de amnesia mvrg robster

              Comment


                #8
                Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus heb een paar vraagjes

                Je moet kijken dat je een plant pakt die niet te moeilijk is voor beginners ik weet niet of amnesia haze een plant voor beginners is.Kijk naar de omschrijving van een plant daar staat bij of het makkelijk of moeilijk is te kweken.Je kunt nu beginnen maar je kunt ook begin mei beginnen.Voor voeding kijk je bij een growshop of headshop en een speciekuip is groot genoeg.Planten hoeven alleen naar binne als het echt koud is anders niet.

                Comment


                  #9
                  Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

                  Je dubbele vraag samengevoegd tot een topic.

                  SVP niet twee maal de zelfde vraag posten.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

                    heyy mensen bedankt voor jullie tips en sorry voor 2 dezelfde discussie's ik kon hem niet weer viinden snapte het nog niet zo goed.
                    op internet (via waar ik ze bestel) zeggen ze dat de amnesia haze voor beginners is daarom had ik deze ook gekozen ik zal nog verder zoeken


                    als ik ga beginnen wil ik graag een verslag maken met foto's.

                    M.V.G Karim

                    Comment


                      #11
                      Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

                      Smoke some weeeed!

                      Comment


                        #12
                        Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

                        Amnesia haze is een typisch binnen soortje voor buiten raad ik iedereen early`s aan zeker voor ons klimaatje, denk maar aan vorig jaar waar er zoveel geflopt zijn door de vroege regen en koude

                        Greetz,
                        SF
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment


                          #13
                          Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

                          Je kan nu ze nu al buiten zetten zou ze komende 2 weken in de nacht nog even binnen halen

                          groetjes en suc6 belladonna
                          God was never on your side..

                          Comment


                            #14
                            Re: HELP dit is mijn eerste kweek dus tips en hulp en altijd welcome

                            Hey Karim,

                            mijn skunk dame staat ook al met haar kruin in de tuin, kan makkelijk je moet alleen niet vergeten om haar 's avonds binnen te halen.
                            Je kan haar natuurlijk ook afdekken zeker handig als er lantarenpalen bij jou in de buurt aangaan.

                            suc7
                            world peace is possible

                            Comment

                            Bezig...
                            X