Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help ;)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help ;)

    Korting op 420shop
    Iee allemaal, Ik ben beginner in kweken, ik wil dit jaar mijn eerste plantjes planten, holland s hope een vijftal :p) ik heb al redelijk wat research gedaan en weet ongeveer hoe het moet, alleen rond de voeding heb ik niet zo veel info, ik zou graag wat meer willen weten daarover zoals welke en hoeveelheid enzo en dit telt ook voor het watergeven. En wanneer voeding geven en wanneer juist niet! Hopelijk kan iemand mij helpen daar ben ik zeker van! Ik kan al niet wachten om te beginnen planten :d

    Danku Julien

    #2
    Re: help

    Verplaatst naar vragen buiten wiet kweken.

    Comment


      #3
      Re: help

      Julle je hebt pm

      Comment


        #4
        Re: help

        Als je wat meer info geeft kan er beter en duidelijker geantwoord worden
        Ik ga uit van potten met allmix dan hoef je de eerste weken niet te voeden , hoe groter de potten /kuipen des te meer buffer heb je
        Dus voeden na een paar weken en water geef je s'morgens als de zon schijnt , hoe groter de plant des te meer drinkt ze , vorig jaar had ik een 60 L kuip met 2 planten en daar ging elke dag 10 a 15 liter water/voeding in op een bepaald moment
        Heb je Feminisd zaden of ga je zo vroeg mogelijk een stek nemen voor geslachtsbepaling ?

        Ga je ze in de volle grond zetten is een heel ander verhaal , dan kun je beter werken met vaste meststoffen , vloeibaar loopt dan sneller weg

        Hoop je op weg te hebben geholpen en anders vragen staat vrij

        Ajo
        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment


          #5
          Re: help

          Nou water geef je in de avond tegen dat het donker word want over dag drinken je planten niet.
          Altans das hoe ik het doe

          groetjes belladonna
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...
          X