Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Komt wel goed, Het plantje is eerst bezig met zijn wortel gestel en daarna gaat die wel groeien. Duurt een 5 a 6 dagen. De grond is zeker niet verkeerd is wel universele potgrond maar kan geen kwaad.
Nee, hij is al ontkiemd en ik had ff gekeken, best wel dom maarja ik ben denk ik een beetje ongeduldig. Maar ik krijg binnenkort 5 nieuwe.
Ook heb ik nog 3 zaadjes die 4 of 5 dagen ofzo in een schaaltje lagen tussen vochtige watjes, maar ze ontkiemden niet, toen had ik ze in een glas water gepleurd, maar ook dit lijkt niet te werken, kan ik nog wat proberen of wordt dit niks meer?
Ja dat is natuurlijk ook waar, maar ik wil gewoon dat ie boven de grond komt anders vind ik het irritant, want dan kan ik niet zien wat er met hem/haar aan de hand is enzo en hoe het met hem/haar is, ik kan niet wachten tot ie boven de grond komt(als ie dat komt) de volgende zaadjes doe ik gewoon rechtstreeks in de grond. Kan je trouwens perliet en wormenmest kopen bij de karwei?
Karwij is gewoon een bouw winkel toch? Als je praxis en gamma? Daar kan je waarschijnlijk geen perliet en wormenmest halen. Dan moet je toch echt naar een grote tuin winkel.
Bedankt voor jullie antwoorden en ja dat klopt, karwij is een bouwgebeuren maar ze hebben ook wel aardig wat tuinshit, maar wat is wormenmest eigenlijk precies?
Comment