Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe beschermen van je buitenplant?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hoe beschermen van je buitenplant?

Keep it simpel :

-kattensnor erom heen planten (wel nu gaan ontkiemen dan!) > lijkt sterk op wiet maar heeft in de bloei roze/witte bloempjes en een goed ontwikkeld stekelig stammetje
    -ervoor zorgen dat het interessanter is om bij je buren aan de roof te gaan (geef ze wat plantjes kado)
    -2 waaktijgers ...
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

oke dat van de kattesnor leek me ook al handig.
      Me ma heeft al zo'n plant in de kas staan, maar deze p-lant heeft ook een andere benaming zegt me moeder.
      Ik denk dat ik ff bij de Dierenwinkel 2 bordjes haal met er op PAS OP MIJN HOND WAAKT HIER
      Heb namelijk 2 deuren in de tuin.

Weet iemand onegveer de straal van de wietgeur als me planten in bloei zijn?
      Last edited by Amili; 20 April 2010, 13:55.

Comment

Ehm ik jatte een foto van Sprinter en wat vind je van dit idee
        koxug..jpg
        God was never on your side..

Comment

Voor konijnen en katten heel doeltreffend. Maar als iemand je plant in het vizier krijgt met 100g aan dan denk ik niet dat een netje veel zal helpen, misschien dat je er elektriciteit kan opzetten

Comment

Je moet er ook voor zorgen dat niemand het ziet je zet toch ok geen gouden beeld in je tuin dat iedereen kan zien...
            Kwestie van logies nadenken lijkt me
            God was never on your side..

Comment

Lijkt me logischer van hem in de zon te zetten, in de zon is meestal in het zicht . Maar je hebt gelijk dat je moet checken of iemand het kan zien (wat meestal wel het geval is in zo'n dichtbevolkt land ).

Greetzzz

Comment

Enkele meters visdraad, om de 20cm een haakje aanhangen (liefst met weerhaakje), mooi rondom rond je plant hangen en wachten tot je geschreeuw hoort
                Werkt prima hoor...en zonder dokter moeilijk te verwijderen

Later

Comment

misschien een babyfoon ernaast plaatsen als je in een niet al te luidde buurt woont en nog wat lavendelstruiken zetten om de geur misschien te dempen als je ng plaats over hebt.Ik heb ook al gedacht aan de geur van men hopelijk 3 dikke bloeiende skunkplanten in september

Comment

Bezig...
                  X