Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dak groei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: dak groei

    je kon ze beter heel de tijd buiten hebben gelaten, dan zoude ze wel groter geworden zijn, het is hoog zomer dus binnen zetten is echt dom, heel wat verspilling van zonlicht, als ik u was zou ik gewoon ofwel nu direct nieuwe zaden ontkiemen, gewoon in stekgrond ontkiemen, en als ze boven de grond komen, herpotten naar potgrond, echt veel moeite moet je niet doen voor de eerste keer hoor!, laat ze dan gewoon verder groeien en hopen op een redelijke oogst
    grtz

    Comment


      #17
      Re: dak groei

      Ja ik weet het, ik had ze beter onmiddelijk buiten gezet.

      Maar volgens mij heeft het feit dat ze zo klein is niks te maken met de potgrond die ik gebruikt heb (en collega heeft de eerste keer dat hij gekweekt heeft ook universele potgrond gebruikt en zijn plant werd 2m...).
      De oorzaak ligt denk ik eerder aan het feit dat ik te lang (meer dan twee weken) heb gewacht om te herpotten en ze een paar wortels is kwijtgeraakt tijdens het herpotten.

      Ik ga volgende zaterdag waarschijnlijk plagron royalty mix kopen en opnieuw herbeginnen, deze keer met een smurfberry zaad.
      Als ik zie dat het weer matig blijft ga ik misschien verder in een grow box kweken.

      Comment


        #18
        Re: dak groei

        Quote:Ik ga volgende zaterdag waarschijnlijk plagron royalty mix kopen en opnieuw herbeginnen, deze keer met een smurfberry zaad.
        Als ik zie dat het weer matig blijft ga ik misschien verder in een grow box kweken.

        Ik zou eerder met stekgrond beginnen, zaailingen hebben liever een lagere ec waarden (+/- 1.1ec), b.v: mijn biobizz allmix potgrond heeft een ec waarden van 2.4 en ga hier mijn zaadjes niet in ontkiemen.

        Grtz.

        Comment

        Bezig...
        X