Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kunnen ze al naar buiten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kunnen ze al naar buiten?

    Korting op 420shop
    Beste mede stoners,
    Ik heb een paar vragen over mijn wietplanten. Ben momenteel bezig met wietplanten te kweken uit zaad en het lukt al aardig, heb er op het moment 5. Na een tijdje wil ik ze graag in het bos gaan zetten, heb al een goede spot gevonden en geprepareerd. 1 plant hou ik in de tuin(wil de buren niet al teveel overlast veroorzaken).
    Nu is mijn vraag wanneer kan ik de planten in het bos zetten? En moet ik de planten al in een grotere pot zetten?
    Heb hier een foto van hoe het plantje er nu bij staat, de andere planten zijn ongeveer gelijk:


    Op het moment zet ik de planten een paar uur per dag in de volle zon om ze te laten wennen, heb het idee dat het blaadje wat geel is, kan aan mij liggen.
    Graag hoor ik wat jullie ervan vinden en jullie advies natuurlijk!
    mvg,
    badc

    #2
    Re: Kunnen ze al naar buiten?

    Ja hoor kunnen allang naar buiten.
    Aangezien ze in potten staan kun je ze bij eventuele serieuze nachtvorst binnen zetten.

    gr
    Buizerd

    Comment


      #3
      Re: Kunnen ze al naar buiten?

      ok toppie bedankt!!

      Comment


        #4
        Re: Kunnen ze al naar buiten?

        Als je geen nachtvorst meer verwacht kun je uitplanten op je spots.
        Normaal gezien is 15 mei de echte start voor het guerilla seizoen, na 15-5 wordt er geen serieuze nachtvorst meer verwacht.

        Grtz
        Buizerd

        Comment


          #5
          Re: Kunnen ze al naar buiten?

          Buitenwiet kweken, alle info die je nodig hebt! Buitenwiet kweken in de tuin of op het balkon.

          Comment


            #6
            Re: Kunnen ze al naar buiten?

            Heb er nu 1tje in mijn tuin overgepot naar 5l pot. De andere plantjes ga ik binnenkort overplaatsen naar mijn spots(volgende week denk ik). Hoop dat het gaat lukken!

            Comment


              #7
              Re: Kunnen ze al naar buiten?

              Komende week word nog nachtvorst vewacht. Persoonlijk zou ik twee weken wachten en dan het weerbeeld bekijken

              Comment


                #8
                Re: Kunnen ze al naar buiten?

                Het weer vandaag en de weersverwachting tot 14 dagen vooruit. Bekijk het weerbericht, buien radar voor meer dan 2,3 miljoen plaatsen op www.weeronline.nl.


                Vul je eigen plaats in en bekijk de verwachting voor de komende 14 dagen...

                Comment


                  #9
                  Re: Kunnen ze al naar buiten?

                  let wel vorst aan de grond is wat anders dan de minimum temperatuur gemeten op 1.50 meter die ze in die voorspellingen geven.

                  Grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Kunnen ze al naar buiten?

                    Ik wacht nog even, wil niet dat mijn plantjes doodvriezen natuurlijk!! Hebben jullie nog een aanrader van een guerilla kweekverslag wat ik echt gelezen moet hebben, vind dit toch altijd de vetste manier van kweken.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kunnen ze al naar buiten?

                      En monty waar kan je zien of er nachtvorst wordt voorspeld?

                      Comment

                      Bezig...
                      X