Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke zaadjes zijn het meest geschikt? guerilla

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Welke zaadjes zijn het meest geschikt? guerilla

Over de church van Greenhouse heb ik nog geen herma berichten gehoord. Staan op de diverse fora ook al wel wat topics over.
    Voor een groot deel heb je herma's zelf in de hand. Ga je de planten lopen stressen enzo dan komen ze veel eerder.

Heb Trainwreck van Greenhouse gehad, hermavrij..

Grtz
    Buizerd

Comment

www.dutch-headshop.com
      big bang of super lemon haze

Comment

Misschien een lowryder? Is uitermate geschikt voor guerilla kweek... onopvallende plantjes en ze hoeven maar 2,5 maand te staan.. Nadeel is natuurlijk wel dat je veel minder zult oogsten (maarjah, als je grote planten zet die gespot worden heb je helemaal geen oogst).

Anders vroege bloeiers, maar ik ken niet zooo veel van strains. Heb 2 jaar geleden in een kas wel een mooie Maroc van De Bazaar in Roosendaal, kon ik oogsten eind september al en was goeie zoete wiet. Maar die Maroc is volgens hun website wel een binnenplant, dus misschien niet geschikt voor in open lucht.
        Vorig jaar heb ik ook mooie resultaten gehad met een Big Bang (ook in een kas, maar kan goed buiten gekweekt worden) ... Grote oogst, maar die wiet is wel niet zooo potent, zit niets van CBD in, enkel THC en CBN, dus wordt je enkel high van en niet stoned.. Nadeel van Big Bang voor guerilla is natuurlijk dat het een joekel van een plant wordt (ze doet haar naam eer aan m.a.w.) en dus makkelijker opvalt

btw: Haze kan je ook in dit klimaat kweken, het is mij al beter gelukt dan bvb White widow.. White widow bloeit naar mijn ervaring namelijk wanneer er het meeste kans is op toprot, vochtig en toch nog redelijk warm weer... Een haze begint echter pas goed te bloeien als het te koud is voor die schimmel om zich goed te ontwikkelen... Weerom heb ik het over kaskweek, in gewone buitenlucht denk ik idd niet dat je een haze kan kweken

edit:
        geloof niet teveel van Greenhouse hun data wanneer je zou kunnen oogsten!
        Die zeggen dat je Hawaian Snow kan oogsten tussen oktober en november bijvoorbeeld... Mooi niet dus, hawaian snow is pas oogstklaar eind november, begin december..
        Dus de datums van greenhouse altijd een maand bijtellen ! Super silver Haze zou je kunnen oogsten half oktober (normaal toch pas eind november ook?)
        Of de Big Bang: normaal oogstrijp begin okotber volgens Greenhouse... Ik mijne pas kunnen ogsten eind oktober !
        Last edited by Shades of Green; 30 April 2010, 19:49.

Comment

Ik ben voor the church gegaan van greenhouse, het schijnt een buitenplant te zijn en goed bestand tegen schimmel.e.d. Ik ga er paar in de tuin zetten en paar op guerilla locatie. Een paar super haze planten zijn al ontkiemd, dus ik ga ze toch ergens buiten planten, we kijken wel wat het wordt! Ik heb er nu al 1 in de tuin staan van de haze en groeien gaat goed en snel, zal even een foto plaatsen. Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die haze goed hebben kunnen laten afbloeien buiten. Als ik ze verduister gaan ze toch eerder bloeien? Dan heb ik er nog wat lekkers te roken van.

Comment

Comment

Bezig...
            X