Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla kweekje 5 white widow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

guerilla kweekje 5 white widow

Korting op 420shop
    ik heb een mooi verlaten plekje gevonden,het is een oerwoud van brandnetels en volop zonlicht. me vraag is kan ik een ontkiemd zaadje direct daar 1.5cm in de grond stoppen, of moet ik het eerst thuis wat laten voorgroeien. ik heb de zaadjes nog niet binnen maar ik denk vandaag of morgen. alvast bedankt

Re: guerilla kweekje 5 white widow

Je kan ze best voorgroeien maar je kan ze in de grond steken op goed geluk, als je de grond goed verzorgt van het juiste wateraantal en goede grond dan lukt het vanzelf wel, heb je iets mindere of weet je het niet, play safe en doe het voorgroeien thuis, moest het echt niet gaan, laat ze tenminste ontkiemen thuis...

Grtz

Comment

Re: guerilla kweekje 5 white widow

1.5 is erg diep. beter 0.5 cm. Brandnetels staan op voedselrijke bodem dus dat zit wel goed. Ze gaan echter wel concurreren met je plantje kwa voeding maar ook kwa licht. Ik zou ze zeker eerst thuis wat voorgroeien om ze een voorsprongetje te geven op die brandnetels. Ik het de grote brandnetel of de kleine die daar groei? De grote brandnetel kan met gemak meters hoiog worden en zullen je plantje overschaduwen.

Grtz

Comment

Bezig...
      X