Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
eerste kweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: eerste kweek
SAM_0342.jpgSAM_0341.jpgSAM_0343.jpg
hoi hier weer een update van mijn kweek op balkon en in de tuin van mijn maat
de eerste 3 foto's zijn van mijn balkon
er is 1 dame dood gegaanmaar ik had er nog 1 in mijn kweek kast staan
is nog klein maar staat net 2 dagen buiten in 65liter kuip en ze staat er lekker bij
SAM_0344.jpgSAM_0345.jpgSAM_0347.jpg
de 2 dames bij me maat gaan niet zo goed ze groeien niet zo lekker weet iemand wat er mis kan zijn ??
ze staan in de zelfde aarde als op mijn balkon en zo als je kan zien doen ze het op mijn balkon wel goed
waar kan dit aan liggen ze krijgen genoeg zon licht 18/6 maar blijven klein
Comment
-
SAM_0900.jpgSAM_0901.jpgSAM_0902.jpgSAM_0904.jpg
zo ik ben terug van vakantie 17-7 een maat van me heefd voor mijn planten gezorgt groote klasse moet ik zeggen
van de 3 planten die ik had moest ik er 1 dood maken was een mannetje heb ik voor mijn vakantie weg gehaald
mijn dames gaan echt goed tot mijn verbazing bizar gegroeit de grote is bijna 165 cm echt top
ga dadelijk ff de kleine plant toppen voor meer hooftbuds
ik wil nog 2 weken wachten met verduisteren of is dit te laat
de planten die bij mijn maat staan doen het niet zo goed 1 was ook een man heb ik ook weg gehaald
ik zal wel zien hoe het verder gaat met die plant als er maar wiet van af komt
Comment
-
SAM_0920.jpgSAM_0921.jpg
21-7
ben begonnen met verduisteren van mijn kleine dame
heb van vuilnis zakken een soort scherm gemaakt die ik helemaal om mijn plant heen kan zetten
dus lekker donker nu hopen dat er groote toppen aan komen
zaterdag ga ik mijn andere dame verduisteren moet ff spullen halen bij gama
Comment
-
Ziet er goed uit maar maak zeker dat het helemaal lichtdicht is anders zal het niet goed lukken. Dat wil dus zeggen dat er nerges licht mag 'doorsijpelen'. Wat ik me wel afvraag is of de plaats waar je jou planten zet niet te opvallend is? Ik zie daar toch een straat lopen met een pak andere woningen bij... Toch mee opletten eenmaal die beginnen bloeien want dan komt daar wel wat geur van af
Comment
-
ziet er leuk uit man
van men buiten kweek heb ik nog 2planten over,die autoflowers heb ik weg gedaan
vind dit maar een zielig plantje persoonelijk(voor buiten toch)
dus ben ik mij maar een growtentje gaan halen voor binnen 1m 1m en 2m hoog
moet zeggen dat ik daar zeer blij mee ben,makkelijk in opbouw en onderhoud,zeker een aanrader moet ik zeggen
momenteel staan er 3xroayl dwarfs(auto) 6xbleu mistic 5xskunk en 1nortrhen light in onder een 400watt hps lamp
beetje een warboel maar het is de eerste maal binnen en vond het wel een leuk idee om meerdere weedje's te hebben
zal ff een topic starten van of ik de tijd daarvoor heb,moeten jullie dan maar eens laten weten wat jullie er van denken
grtz N
Comment
Comment