Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn 1e kweek op het dakterras!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn 1e kweek op het dakterras!

Korting op 420shop
    Hallo liefhebbers,

Ik ga dit jaar voor het eerst proberen mijn eigen wietje te verbouwen en ik heb gezien dat er hier de nodige kenners bereid zijn hun kennis te delen, de mannen van de growshop zijn niet al te vriendelijk en ik dacht laat ik het via deze weg eens proberen.

Ik heb voor mijn verjaardag 3 powerplantjes gehad en ze staan op dit moment in een klein potje binnen in de huiskamer. Ik ben van plan ze straks op het dakterras te plaatsen want daar hebben ze de hele dag zon. Vrienden van mij hebben wel vaker op het balkon gekweekt maar ik was nooit echt onder de indruk van de kwaliteit. Verder heb ik flink zitten zoeken op de forums maar kwam weinig info tegen over kweken buiten in een grote pot. Ik weet eigenlijk alleen dat ik voeding voor mijn planten moet hebben maar ik heb geen idee welke het beste is en op welke manier ik een lekkere smaak wiet krijg. Misschien een stappen plan voor de buitenkweek in een pot zou handig zijn, ik zal ook binnenkort fototjes maken zodat ik jullie op de hoogte kan houden!

Alvast bedankt voor de hulp zonder jullie ben ik nergens! Peace!

Re: Mijn 1e kweek op het dakterras!

Nog gefeliciteerd

Je had je volgens mij nog niet voorgesteld in het welkom topic?
    Sommige stellen dit wel op prijs volgens mij.
    Een kweekverslag starten en bijhouden levert vaak gewenste reacties en tips op , ook kan je zo je problemen of oplossingen kwijt.
    Op die manier hebben andere hobbyisten er ook wat aan.
    Ik weet niet of er echt een stappenplan is voor buitenkweken , maar er is genoeg op het forum te vinden over hoe en wat.
    Voor de rest heel veel succes met je buitenkweekje!!

Comment

Done! r()b no problemo...

Comment

wat zou je denken van een specie kuip van 65 liter
        grond van growshop zou canna terra professinal en
        voor voeding Hesi tnt complex op aarde
        voor de bloei heb je andere voeding maar overleg
        dat maar in de growshop
        Verder moet je plant afschermen tegen wind,storm en regen

Comment

gewoon zorgen dat ze niet omwaaien en af en toe bemesten met koemest korrel

Comment

3 grote kuipen neerzetten liefts 45 liter of meer.gaten in de onderkant boren.goede aarde halen in de growschop.gaa voor de zwaarbemeste aarde,gooi het in je kuipen en water ze in.volgende dag weer aan vullen en in het midden waar je stek komt te staan doe je 5 liter lightmix en zet je stekje erin.de aarde afdekken met wit plastik voorkomt onnodige verdamping.eerste weken alleen water met wortelstimulator geven,en een keer in de week vismix,makkelijker kan niet.succes.

Comment

Bezig...
            X