Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

    Korting op 420shop
    Hallo,
    Ik heb een vraag hoeveel gram wiet gedroogt zou een buitenplant in potten opleveren. Ze krijgen de hele dag zon en ze worden bemest met koemest.
    GR VAK410

    #2
    Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

    Mmmmmmm Tussen de 0 en de 300 gram een plant .


    Zo goed .

    Greetzz GG

    Comment


      #3
      Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

      ik had verleden jaar 1 plant in een speciekuip daar kwam 420gram wiet af

      Comment


        #4
        Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

        Had je de pot mee gewogen .

        Nee man dat kan ook wel hoor maar wat een vraag zeg wat komt er van af .

        Dat is niet te zeggen hangt van veel factoren af.

        Greetzz GG

        Comment


          #5
          Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

          als het weer niet beter word als dit mag je blij zijn als je 10 gram per plant krijgt afw8chten maar

          Comment


            #6
            Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

            Ja mag je zeggen ik heb er gister hier en daar wat neer gezet , was er gister even voor mij komt dat beetje water nu wel goed uit .

            Maar laat de lange mooie zomer maar komen .

            Greetzz GG

            Comment


              #7
              Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

              laat ze een meter hoog groeien en dan verduisteren dan krijg je buiten wiet die er als je geluk heb er net zo uitziet als binnen wiet.dat heeft zo ze vordelenzonder verduisteren heb je een hele goede nazomer nodig om ze mooi te laten afbloeien.

              Comment


                #8
                Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

                tip zet ze in speciekuipen hoe grooter hoe beter pleur er growshop aarde in en koop een flesje bloei en groei.dan kunnen we over gewicht praten.

                Comment


                  #9
                  Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

                  I.d.d. het is zo moeilijk te bepalen wat je van een plant kan afhalen, er zijn teveel factoren die hier roet in het eten kunnen gooien of jou kunnen laten juichen als een klein kind.
                  Belangrijk is dat je goed voor je plantjes zorgt en de natuur zijn werk laat doen.
                  Neem van mij aan dat als je geduld opbrengt en je plantje met regelmaat controleert je de beste opbrengst gaat hebben, laat je dit een beetje versloffen dan is de kans groot dat je minder overhoud dan je in gedachte had.
                  Ik zou persoonlijk de potmaat verdubbelen, oftewel een speciekuip kopen en daar bemeste grond van de growshop indoen.
                  Deze aarde bevat al de voedingsstoffen die je plantje nodig heeft een een week of 5 a 6, misschien iets langer zelfs.
                  Daarnaast kan je nog groei en bloei middelen erbij nemen als je budget het toelaat om de plant optimaal te laten groeien en bloeien, gebruik dit alleen niet eerder dan je plant nodig heeft zo rond die 5 a 6 weken nadat ze in de verse aarde staan.
                  En niet onbelangrijk natuurlijk, ZON!
                  Gezien die nu het een beetje laat afweten zal de opbrengst ook iets minder kunnen worden, wel is het zo dat we nog vroeg in het seizoen zitten en je nog geruime tijd hebt om de planten te laten groeien.

                  Comment


                    #10
                    Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

                    ik zet ze ook in speciekuipen met goeie growshopaarde en wormenstront zou dat helpen?

                    Comment


                      #11
                      Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

                      zeker wormen stront werkt goed.maar geen allmix nemen en er dan veel wormen stront doorheen doen.beetje kan geen kwaad.

                      Comment


                        #12
                        Re: Opbrengst buiten wiet in potten van 25 liter

                        Maand juni-juli 167.jpgMaand juni-juli 173.jpgMaand juni-juli 172.jpgMaand juni-juli 166.jpgMaand juni-juli 165.jpgsupurwiet.jpgheeey daar hier had ik schapenstront door ik zal zien of ik er een foto bij krijg Maand juni-juli 164.jpg

                        Comment

                        Bezig...
                        X