Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik wil geen gigantische planten maar wil toch een degelijke opbrengst...
Kunnen mijn plantjes tot hun recht komen in potten van 10L?
Ik streef met 5 planten naar een opbrengst van ~200 g. gedroogd
Al verwacht ik dat als je 5 x 10 Liter potten hebt met in ieder 1 x Amnesia Lemon dat je in het totaal ook wel op de 200 gram uitkomt
Hoe groter de pot, hoe groter de uiteindelijke opbrengst Groeien. Je kan ze ook nog in de volle grond zetten, dan haal je meteen de maximale opbrengst (mits ze op een zonnig plekje staan).
In de film "Ultimate Grow 2" heeft Jorge Cervante de vuist regel dat je 1 liter voor elke week die je wilt groeien moet nemen.
Dus bij een simpele indica. 2 weken voorgroei 8 weken bloei is 10 liter genoeg.
Gr Rara
Begin de dag met een dansje en een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag
Het werd daar meer als vuistregel gegeven voor als je niet weet welke pot je moet gebruiken.
En als je om je heen kijkt zie je heel veel kwekers op 11 liter potten kweken wat volgens die berekening perfect is bij een korte voorgroei
Een ervaren kweker zal hier naar zijn eigen inzicht en kweek methode moeten bepalen wat het beste voor hem is.
het is maar een vuist regel.
Gr Rara
Begin de dag met een dansje en een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag
Als je ze in de vollegrond wil doen. Moet je wel ervoor zorgen zoals weedy al zij dat ze op een zonnige plek staan.
En dan moet je hopen op een goeie zomer.
Je kan ook speciekuipen haal van 50-120 liter.
Hier worden het zeker grote struiken in.
80 liter kuip is ongveeer 7.5 euro(bij de gamma).
ik ben dit ook van plan. Maar me ouders zijn het er nog niet helemaal mee eens
zet ze 2 weekjes in de 10 liter potte en dan gewoon in een cement kuip as easy as that knal die plant in de zon en geef um water alles gaat verder van zelf had vorrig jaar 4 plante met 800 gr opbrengss dus cker 200 per plant alleen weet ik niet of een amnesia plant wel geschikt is voor ene buite kweek..
greets en sucsssss
sigpic
Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
May Jah Bless The Herbs
Comment