Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn 10 liter potten groot genoeg?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zijn 10 liter potten groot genoeg?

Het plan is om niet in de vollegrond te werken
    en in zo'n grote kuip van 80 l ofzo lijkt me ook nie zo goe omda ik de planten vrij klein wil houden ivm de buren
    Zal beginnen in die potten van 10l en als het echt blijkt dat die te klein zijn kan ik nog verpotten
    amnesia is wel degelijk geschikt voor buiten, wel een vrij late bloeier maar dat pak ik aan met verduisteren van de planten
    er komt sws nog wel een kweekverslag emile !

Comment

Met een 10 L kun je ook al een redelijke plant krijgen hoor, alleen worden ze in die speciekuip veel bossiger, en ook in de volle grond.

En verduisteren van de planten.. Ik heb dat ook met 1 plant moeten doen, maar dat is een hele opgave! Elke dag slepen op vaste tijden
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Ik had eigenlijk dezelfde vraag, mijn top 44 indica plantjes zijn nog klein maar ze moeten op een gegeven moment buiten staan. Ik heb geen problemen met buren ofzo (dat ze te groot worden etc), maar kan eerder niet in de volle grond kan planten door gebrek aan plaats. Ik wil het meeste uit mn plantjes halen en ze geen strobreed in de weg leggen. Als ik het goed begrijp is een speciekuip het beste voor mij dus? enige probleem dan zou zijn dat ik heel erg veel potgrondmengsel nodig ga hebben.
        wietforum/threads/11880-Eerste-kweek-Top-44-feminized-buiten?p=135220#post135220

Comment

Het beste, het beste.. Het gaat erom, hoe groter de inhoud van de grond, hoe groter de plant uiteindelijk ook word.

Een speciekuip is dus groter dan een emmer, maar zo in de volle grond heeft een nog grotere inhoud.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Bezig...
          X