Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Te veel/weinig water??? Plz help
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Te veel/weinig water??? Plz help
Oorspronkelijk geplaatst door Amneeshigh View PostJa lol wil je nog meer geven dan gooi ze in de vijver of sloot .
Denk te enthousiast geworden omdat ze goed reageerde op dagelijks water en wortels erg snel verschenen.
Eerste kweek, eerste fout..
Wel goed nieuws, ze staan vandaag gewoon weer rechtop sinds het zonnetje verscheen.. Gister zag het hele zooitje er echt echt triest out joh..
Bedankt voor de reacties
Comment
-
zwemmende plantjes besproei ze anders met een plante sproeier over de bladeren, kleine planjtjes nemen namenlijk eerst water op via de bladeren omdat de wortels nog in aan maak zijn sucsesss !sigpic
Life Is A way Of Growing - Growing Is A Way Of Life!
May Jah Bless The Herbs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CronicAronic View Postzwemmende plantjes besproei ze anders met een plante sproeier over de bladeren, kleine planjtjes nemen namenlijk eerst water op via de bladeren omdat de wortels nog in aan maak zijn sucsesss !
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen
Comment
-
Ik heb een vraag dit is mijn eerste keer.
Bij mijn plantjes word het blad een beetje wit/geel wat doe ik fout?
Van 2 plantjes kruld het blat een beetje wat is daar mis mee?
Lees overal over voeding of te veel en weinig water of een paar dagen geen water geven heb geen idee.
Wie kan mij helpen om het op te lossen.
Hoop op jullie hulp
Comment
-
bloem4.jpgbloem.jpgbloem3.jpgHier de foto's weet niet of het lukt maar dan hoor ik dat wel.bloem2.jpg
Comment
Comment