topjes !
Ja, sorry, hier dan....
De tak ging een dag later weer mooi recht staan. Alle gesupercroppede takken zijn bij mij dus grotendeels teruggebogen, en de meest gehavende is ook de tak die de beste topjes heeft.
Altijd gehoopt dat ik ook nog een foto van een top kon posten !
Vind ze wel klein, maar er worden al wel wat haartjes bruin...
Volgende week wordt het weer kloteweer hoor ik, is het in verband met toprot slim om nu al te oogsten, of kan je dit nog helemaal niet roken ?
Het heeft al veel geregend, en er is nog geen toprot te zien toch ?
En, weet eigenlijk nog steeds niet precies wat er nu gebeurt. Als 80% bruin is oogsten, en dan te drogen hangen, en dan pas alle kleine blaadjes rondom de toppen eraf gaan knippen ?
Of worden topper ook nog groter als ze al bruin aan het worden zijn ?
Wel vet dat mijn eerste keer groeien, op water en zon, toch iets op lijkt te gaan leveren !
Ja, sorry, hier dan....
De tak ging een dag later weer mooi recht staan. Alle gesupercroppede takken zijn bij mij dus grotendeels teruggebogen, en de meest gehavende is ook de tak die de beste topjes heeft.
Altijd gehoopt dat ik ook nog een foto van een top kon posten !
Vind ze wel klein, maar er worden al wel wat haartjes bruin...
Volgende week wordt het weer kloteweer hoor ik, is het in verband met toprot slim om nu al te oogsten, of kan je dit nog helemaal niet roken ?
Het heeft al veel geregend, en er is nog geen toprot te zien toch ?
En, weet eigenlijk nog steeds niet precies wat er nu gebeurt. Als 80% bruin is oogsten, en dan te drogen hangen, en dan pas alle kleine blaadjes rondom de toppen eraf gaan knippen ?
Of worden topper ook nog groter als ze al bruin aan het worden zijn ?
Wel vet dat mijn eerste keer groeien, op water en zon, toch iets op lijkt te gaan leveren !
Comment