Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenwiet te vroeg in bloei

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

    Je kunt hier wel gaan speculeren of het wel/niet kan, maar ik zie hier nog steeds geen foto van de bloei.... dus tot nu toe is het een hypothese.
    Zinloos.....

    hypothese
    1) Aangenomen onderstelling 2) Aanname 3) Begrip uit de meetkunde 4) Onbewezen stelling 5) Onderstelling 6) Postulaat 7) Premisse 8) Stelling 9) Suppositie 10) Theorie 11) Veronderstelling 12) Vooronderstelling
    Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor

    Comment


      #17
      Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

      Dankje Vale
      God was never on your side..

      Comment


        #18

        Comment


          #19
          Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

          Ik heb nu 2 With Widows op mijn balkon staan, ze zijn nu 2 maanden oud en 60 cm hoog. waarvan nu een maand fulltime buiten
          vandaag ontdekte ik ook bloei verschijnselen. zal wel voorbloei zijn. (hoop ik)
          Ik wil er namelijk nog stekken vanaf snijden. ik heb er af ge lopen vrijdag al 2x3 stekken af gehaald.

          Gr Rara
          Begin de dag met een dansje en een lach
          Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

          Comment


            #20
            Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

            Gewoon eens goed met de schaar door gaan en alle toppen eruit knippen, beginnen ze gewoon weer lekker te groeien

            Vorig jaar voor de lol eens in februari planten gezet in de serre bij een maatje om eens te kijken wat er zou gebeuren...het plan was om in mei dan de echte planten te zetten, maar we hebben ze toch gehouden...stonden volledig in bloei, dan volledig kaal geknipt en het werden bomen zonder problemen...met uiteindelijk mooie oogst...
            Het waren 3 soorten uit stek, dus lijkt dat het bij ieder soortje lukt...

            Comment


              #21
              Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

              Een hypothese is een (wetenschappelijke) theorie. Een theorie kan worden getoetst door fundamenteel of gericht (wetenschappelijk) onderzoek. Als een aantal growers onder min of meer gelijke omstandigheden worden geconfronteerd met een spontane te vroege bloei dan vormt dat een feit.

              Comment


                #22
                Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                Dat spelletje kan ik ook:

                Definitie van een feit is:
                Iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is...

                Maar ik zie hier geen bewijs van, wel wordt er door diverse growers verondersteld dat ze ook het meegemaakt of gezien hebben. Is in mijn ogen dus geen feit.
                Een veronderstelling is weer een aanname, hypothese, gissing, vermoeden.... cirkeltje weer rond.

                (P.S.
                Ik beschuldig niemand van het niet neerschrijven van de waarheid, laat dat ff duidelijk zijn! )
                Last edited by ceBep; 9 June 2010, 19:29.

                Comment


                  #23
                  Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                  001.jpgHier nog een paar foto's van de (voor?)bloei
                  002.jpg
                  Begin de dag met een dansje en een lach
                  Want wie vrolijk kijkt in de morgen die lacht de hele dag

                  Comment


                    #24
                    Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                    VOOR bloe das heel iets anders dan BLoei
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                      Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                      Dat spelletje kan ik ook:

                      Definitie van een feit is:
                      Iets waarvan zeker is dat het gebeurd is of dat het waar is...

                      Maar ik zie hier geen bewijs van, wel wordt er door diverse growers verondersteld dat ze ook het meegemaakt of gezien hebben. Is in mijn ogen dus geen feit.
                      Een veronderstelling is weer een aanname, hypothese, gissing, vermoeden.... cirkeltje weer rond.

                      (P.S.
                      Ik beschuldig niemand van het niet neerschrijven van de waarheid, laat dat ff duidelijk zijn! )
                      Discussietechniek is geen spelletje maar een instrument om op adequate wijze van gedachten te wisselen. Diverse growers hebben het zelfde fenomeen meegemaakt, dus dat in mijn ogen een feitelijke constatering en geen veronderstelling. Vooralsnog zie ik geen enkele aanleiding om de goede trouw van de topic schrijver in twijfel te trekken. Als je evenwel het waarheidsgehalte van een feit in twijfel trekt dan impliceert dit een leugen. En een leugen is zeer zeker geen hypothese. Echter, het zou wel prettig zijn als de feitelijke constatering alsnog wordt bewezen met een fotoverslag.
                      Last edited by Xtreme; 10 June 2010, 11:22.

                      Comment


                        #26
                        Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                        Rarawieowie dat is inderdaad voorbloei. De threadstarter heeft het hier al over bloeien, (wat betekend dat de toppen / ballen al verschijnen).
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #27
                          Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                          Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                          . Echter, het zou wel prettig zijn als de feitelijke constatering alsnog wordt bewezen met een fotoverslag.
                          En dat is nou het hele eieren eten...

                          Comment


                            #28
                            Re: Buitenwiet te vroeg in bloei

                            lijkt me voorbloei... als je er niks geks mee gedaan hebt kan i eigenlijk nog niet gaan bloeien.

                            Comment

                            Bezig...
                            X