Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag over Bloei, overpotten en welke soort zou dit kunnen zijn?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vraag over Bloei, overpotten en welke soort zou dit kunnen zijn?

Korting op 420shop
    Hallo,

Afbeelding 011.jpgDit plantje uit onbekend zaad ook hier te vinden : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...lemaal-lekker.

Gaat nu een stuk beter en is inmiddels uit gegroeid tot deze plant.Afbeelding 090.jpgAfbeelding 092.jpgAfbeelding 091.jpg
    De plant vertoont ook bloei verschijnselen maar doet dit op meerdere plekken. Afbeelding 083.jpg019.jpg001.jpg
    Met het oog te zien op 5 plaatsen. Is hier nog sprake van voorbloei? of is de plant gewoon al echt in de bloei geschoten?

Is het verstandig om de plant nu nog te verpotten naar een 60 liter pot in deze toestand? ivm stress ? De plant is nu ongeveer 40 CM groot en is rond 15 april uit het zaadje gekomen.

De plant ruikt nog niet naar wiet. 2 jongere plantjes die een stuk kleiner zijn uit het zelfde zaad doen dit wel behoorlijk.

Ook hoop ik, dat misschien iemand een idee heeft in welke richting gezocht moet worden qua soortje. Indica of sativa? Het plantje is inmiddels begonnen met het ontwikkelen van het 3de paar 9vingerig blad.

Hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen!

en alvast super bedankt!

Groetjes...

Re: Vraag over Bloei, overpotten en welke soort zou dit kunnen zijn?

mooie plant !

Comment

Zeer mooie plant heb je daar zeg! in het begin leek het niet echt wat te worden:O

Groetjes en succes,

peter
      Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Bedankt, Ik vind het ook een mooi plantje. Ze groeit mooi, vrij dicht op elkaar. Dikke stam/steel. Niet gestrekt. Best apart in de weet dat deze plant in de eerste weken op de vensterbank met een 40 watt gloeilamp erboven is grootgebracht. Om 01:00 uur steeds het licht uit.

Maar toch hoop ik nog antwoorden te krijgen op de volgende vragen.

1 - Is deze plant nu aan het voorbloeien ? of houdt deze bloei aan ? dit omdat de bloei zich op meerdere plaatsen laat zien.

2- Kan het kwaad als ik de plant verpot tijdens het begin van de eventuele bloei?

3 - Gaat deze plant nog hoger worden? Ze is ontkiemd rond 15 april. en staat nu al ruim een maand 24/7 buiten.

4 - Heeft iemand een idee wat voor soort deze plant is? Een Sativa, Indica ?

Thanks !
        Last edited by Optical33; 7 June 2010, 20:35.

Comment

Jou plant staat nog helemaal niet in bloei wat jij ziet is kenmerken van een vrouwelijke plant,
          Als je niet verduisterd zal je plant groeien tot begin half augustus,
          wel in een grotere pot zetten

Comment

Abel bedankt, ik dacht dat voorbloei maar een enkele pistol/bloemetje zou zijn, aangezien ik er op minimaal 5 uitkwam.
            Snel nog maar even in een grotere pot zetten.

Ik vraag me nog wel af aan welke soort ik moet denken meer sativa of toch meer indica. En gaat deze plant nog veel groter worden? ik zet haar straks in een 30 liter pot in een grondje met npk 14-16-18. Zou genoeg voeding zijn voor 8 weken nog.

Comment

Dat is idd voorbloei en geen ware bloei. Aan je blad te zien is het meer naar de indica kant dan naar de sativa kant.

Grtz

Comment

Bezig...
              X