Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wildgroei probleem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wildgroei probleem

    Korting op 420shop
    Goedemiddag,

    ik heb een 5-tal planten buiten staan, allles ging van stekje tot plantje helemaal goed.

    nu heb ik ineens, van de een op de andere dag, last van "wildgroei"bladeren.......zie foto;s

    bladeren zijn niet goed van vorm en te groot in verhouding met de plant.

    iemand weleens zoiets meegemaakt?

    heb zelf zitten zoeken en dacht dat t misschien aan een tekort aan zink zou kunnen liggen????


    ik weet in ieder geval geen raad meeer..........


    groeten
    Attached Files

    #2
    Last edited by monty; 16 June 2010, 19:48.

    Comment


      #3
      Re: wildgroei probleem

      oke, ja goede tip.
      er zou via de straat verlichting wat licht op kunnen vallen, maar wist niet dat dit invloed had op deze planten.

      heb in mn leven al best veel gezien,maar deze planten zijn zo vreemd.....wilde al gaan snoeien, knip ik alle vreemde bladeren gewoon weg.

      genetische afwijking zou ik ook nog steeds als mogelijke oorzaak beschouwen.......

      iemand anders nog ideeen???????????

      Comment


        #4
        Re: wildgroei probleem

        de groei van de planten is nu ook een stuk minder, alle energie gaat naar die stomme bladeren toe......zou dit t einde betekenen/.?/??

        Comment


          #5
          Re: wildgroei probleem

          yo makker,nog nooit gezien presies gekruist met een klimop, wel een funny plantje.
          heb ook veel wit gezien op je blaadjes mss ook al last van meeldauw. ik persoonlijk zou ze de kop om doen, als je plantje nu al zoveel gestrest heeft zal de kans er inzitten dat je een herma zal krijgen,; begin gewoon opniew maat er moet ergens iets foutgelopen zijn, ben er zeker van als je nieuw zaad zaait dat ze je kleine gestreste in 1ruk inhalen, veel geluk en ik hoop echt dat het nog goed komt c ya

          Comment


            #6
            Re: wildgroei probleem

            ja heel vreemd toch!!!

            gisteravond alle vreemde blaadjes weggeknipt......

            misschien wordt t nog wat maar denk dat ik een nieuwe sla soort heb ontwikkeld.

            let me introduce you to : RUCCOLA SKUNK!!!! whahahahahaha


            thx voor de berichten

            Comment

            Bezig...
            X