Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadjes voor eerste keer Guerillas

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zaadjes voor eerste keer Guerillas

Korting op 420shop
    Hey, ik heb nu wel een goed plekje gevonden voor enkele plantjes te planten, maar wegens geldgebrek, zal ik wel goedkope zaadjes moeten kopen en mss maar een stuk of 5 (Zou ze dan wel eerst deftig laten ontkiemen) Maar wat zijn goede zaadjes die goedkoop zijn en heel makkelijk te kweken?
    Grtz!
    Stap voor stap geraken we er wel.

Re: Zaadjes voor eerste keer Guerillas

van mij is het ook de eerste keer en ik heb big bang gekocht van greenhouse, ze zijn niet zo duur voor 5 vrouwelijke zaadjes
    15€ is niet veel he

Comment

koopje idd
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Waar haal ik deze online?

Comment

http://www.wietzaadjes.nl/shop/big-b...ouse-p-52.html Ik wil deze bestellen, maar kan ik ze nu nog planten in het bos? En hoeveel zou ik er dan nog vanaf kunnen krijgen?

Comment

Kan gerust nog gezaaid worden je hebt enkel een kortere groei periode.

Grtz

Comment

ik heb dezelfde zaadjes gisteren in nat keukenpapier gelegd en hopelijk zijn ze vanavond ontkiemt. kan ik ze dan ik aarde van de grond steken of in potgrond? aarde uit de grond is namelijk veel makkelijker omdat ik nogal ver van huis ga kweken

Comment

Wat zijn die autoflower zaadjes? Komen ze gewoon sneller uit? En is dit dan ook aan te raden voor mij want dit is wel veel duurder precies of moet ik gewoon bij mijn Big Bang Greenhouse blijven?

Comment

Zeg sluitspier als je nu is keer goed het forum door leest dan vind je op alle vragen een antwoord.
                  Dat is namelijk het doel van een forum.

Enne effe vraagje tussen door... Hoe kom iemand er bij om zijn eigen sluitspier noemen??
                  Ik heb geprobeerd om te bedenken waarom iemand zoiets zou doen en kan er maar niet op komen.
                  En ben wel nieuwsgierig , tenslotte zegt een naam toch wel wat van de persoon ook al ik het een
                  cyber naam tog
                  God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Zeg sluitspier als je nu is keer goed het forum door leest dan vind je op alle vragen een antwoord.
                    Dat is namelijk het doel van een forum.

Enne effe vraagje tussen door... Hoe kom iemand er bij om zijn eigen sluitspier noemen??
                    Ik heb geprobeerd om te bedenken waarom iemand zoiets zou doen en kan er maar niet op komen.
                    En ben wel nieuwsgierig , tenslotte zegt een naam toch wel wat van de persoon ook al ik het een
                    cyber naam tog
                    Het is maar een naam he Ik moest toch iets verzinnen?

Comment

lol :p

Comment

http://www.wietzaadjes.nl/shop/ceres...eds-p-842.html Zijn deze goed?

Comment

'k zou het niet doen, aangezien de oogstdatum volgens de breeder half oktober is en deze in werkelijkheid vaak 2 weken later ligt. Ook staat er niets over schimmelbestendigheid wat je in onze streken wel kunt gebruiken.
                          Probeer soortjes te zoeken die zeker rond begin oktober klaar zijn Moet je je ook minder aantrekken van de schimmelbestendigheid, al blijft dit wel handig.
                          Deze is misschien wel een optie Potchronic x Guerilla Gold #2 (10 zaadjes en meestal en paar meer voor €13.44) http://froebanken.dcfonline.dk/produ...39071690b0b3a1

Greets, Teiwaz
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...0x45x73-64watt

Comment

Er staat toch bij "Zeer schimmelbestendig"?
                            Maar nog enkele vraagjes: Ik heb dus net een stukje bos ontdekt, geen enkel padje in, wel niet zo groot maar na 10 meter wandelen ben je er al moe want het is er hel modderig en vol omgevallen bomen en heel slecht te bereieken. Maar na een kwartiertje in het bos hoorde ik heel dichtbij iemand roepen en een hond blaffen, maar zag niemand, zou dit kwaad kunnen? Mss beelde ik het me ook in, ik weet niet . Maar ik zag er ook een hoog bosje netels, is het verstandig om je planten daar tussen te planten, dat zou wel zeer onopvallend zijn denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teiwaz View Post
                              'k zou het niet doen, aangezien de oogstdatum volgens de breeder half oktober is en deze in werkelijkheid vaak 2 weken later ligt. Ook staat er niets over schimmelbestendigheid wat je in onze streken wel kunt gebruiken.
                              Probeer soortjes te zoeken die zeker rond begin oktober klaar zijn Moet je je ook minder aantrekken van de schimmelbestendigheid, al blijft dit wel handig.
                              Deze is misschien wel een optie Potchronic x Guerilla Gold #2 (10 zaadjes en meestal en paar meer voor €13.44) http://froebanken.dcfonline.dk/produ...39071690b0b3a1

Greets, Teiwaz
                              Hmm, in die Wietzaadjes.nl zijn het allemaal vrouwtjes, maar is dat hier ook?

Comment

Bezig...