Ik heb hier mijn vrouwtjes staan, alleen is er een probleem aan de andere kant van het hek woont een boze buurman.. aan de andere kant dan je op de foto ziet, gaat de boze meneer mijn planten ruiken?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Boze buurman en geur..
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Effe Tim Hofman langs sturen?
Het beste werkt nog altijd: de kop koffie met een koekje. Zodra de man boos wordt, zeg je dat het je spijt. Dat je niet wist dat het zo zou gaan ruiken, en dat je er alles aan gaat doen om geurhinder te voorkomen. Dan zeg je daarbij dat je het liefst een goede relatie met je buurman onderhoudt, en dat je het fijn vind als hij het komt melden wanneer er overlast is. Je hebt het tuinierien herontdekt, en je wilt hem best eens helpen in de tuin als het nodig is.
Da's door het slijk gaan, kontkussen, maar het voorkomt dat de planten worden weggehaald door handhaving.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Het kweken van hennep (wiet), daaraan gerelateerde activiteiten en het handelen in harddrugs zijn niet alleen verboden via de Opiumwet, het is ook gevaarlijk. Het geeft bovendien vaak overlast en onrust in de woonomgeving. Daarom treden wij streng op tegen het kweken van hennep en het dealen in harddrugs. Als we hennepplanten of professionele kweekapparatuur aantreffen, melden we het bij de politie. Wanneer er geen oplossing komt, gaan we over tot ontbinding van de huurovereenkomst en ontruiming van de woning.
Mag dit nou wel of niet? 4 plantjes in de tuin lijkt mij geen ramp.
Comment
-
Kijk eens hier om te beginnen: Een hele afdeling Guerilla-kweken
Pak je fiets en ga eerst eens kijken of je wat vind. Niet alles op 1 plek.
Bossen, groenstroken, verlaten tuinen. Guerilla kan in het bos, maar ook in de stad.
Kwestie van nadenken en kijken.
Volle grond is het best, dan hoef je er nooit heen, zolang het niet een paar dagen achter elkaar 30 graden is.
Je zoekt eigenlijk ook een beetje goeie grond, vaak is het hoe zwarter hoe beter.
Plaatsen waar honden komen zijn niet handig.
Nahja, verder moet je maar ff in dat topic kijken, daar staan honderden tips.
Comment
-
thnx voor je tips! ik heb een plekje gevonden, het is afgelegen diep in het bos. ik heb batmix en universele potgrond op daar de grond beter te maken. ik ga ze waarschijnlijk volgende week planten morgen ga ik gaten graven.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
Comment