Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rare Bladeren uit mijn wietplantje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Rare Bladeren uit mijn wietplantje

Korting op 420shop
    De bladeren komen uit de toppen en er lijken kleine topjes aan de stangen van de rare bladeren te groeien.

Kan iemand mij vertellen wat hier gebeurd en of dit een (nieuwe?) mutatie is?

Ik heb zelf rondgevraagt maar niemand kan mij verder helpen?!
    Attached Files
    Last edited by 34TwentyOne; 19 June 2017, 19:48.

Hier nog een foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Dat ziet me er een Frisian Duck uit als ik me niet vergis.
      Frisian Duck (Frisian Dew x DucksFoot) is een unieke, robuuste, onopvallende variëteit met een ongewone bladvorm die deze variëteit ideaal maakt om buiten te kweken in stedelijke gebieden.

Comment

Dat is stress blad. Kan komen omdat ze in bloei gestaan heeft, kan komen omdat er geen goede donkere periodes zijn, de plant zit om het makkelijk te zeggen op het randje van wel/niet bloeien. Dan gebeurt dit.
        Gezien die top onderin, lijkt dat inderdaad aan de hand te zijn. Je plant is aan het reveggen; vanuit de bloei weer opnieuw de groei in.
        Reken er maar op dat dit nog wel 3 weken zo doorgaat, voordat ze normaal blad maakt.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ah zo, ik dacht op het eerste zicht de Frisian Duck maar wat LR2 zegt zal wel waar zijn Ik heb het nog nooit meegemaakt deze bladeren en omdat de kleur van de toppen paars zien dacht ik aan de Frisian.

Comment

idd ook weleens gehad zoiets, wanneer de toppen doorschieten of de gehele plant terug in groei gaat vanuit bloei.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-van-de-straat

Comment

Yep, reveg.
              Die toppen gaan niet volgroeid raken. Die verdwijnen of moet je later zelf verwijderen als ze gaan schimmelen.
              Plant gaat terug naar de groei en zal dan begin september waarschijnlijk weer beginnen te bloeien.
              Te vroeg begonnen of een bloeiende plant buitengezet misschien ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jack Spliff View Post
                Ah zo, ik dacht op het eerste zicht de Frisian Duck maar wat LR2 zegt zal wel waar zijn Ik heb het nog nooit meegemaakt deze bladeren en omdat de kleur van de toppen paars zien dacht ik aan de Frisian.
                Goed gedacht wel, maar als ik de Frisian Duck liefhebbers een beetje ken, dan vermelden ze wel dat het om Frisian Ducks gaat. Die soortjes kopen mensen vaak erg bewust, en dan weten ze vaak ook dat de bladeren een beetje gek zijn. Niet alle ducks zijn paars trouwens, net als de andere soorten van Dutch Passion, die nogal vaak gewoon groen blijven.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                X