Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buiten wiet nu al op 12 uur op en af zetten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

buiten wiet nu al op 12 uur op en af zetten?

Korting op 420shop
    Hallo Beste mensen,
    ik hoop dat iemand mij kan helpen met een paar belangrijke vragen. Ik heb 3 planten purple buiten wiet en ze zijn mooi en stevig en bijna 60cm hoog. Het probleem is dat ik het niet hoger meer kan laten groeien vanwege de plek waar mijn planten staan. ik heb er maar 5 maar ik wil geen problemen of mijn huis kwijt raken.
    Kan ik de 3 planten die 60cm zijn alvast op 12-12 zetten. Als dat geen probleem is wanneer moet ik dan beginnen met de bloei voeding?
    Mijn andere 2 planten zijn kleiner omdat ik ze later heb gekocht dus die kunnen nog even. Wie kan me helpen met deze voor mij belangrijkle situatie.
    alvast bedankt,
    Nico

Re: buiten wiet nu al op 12 uur op en af zetten?

Dan moet je ze wel verduisteren.
    God was never on your side..

Comment

nico nog even hier, ik snap dat ze 12 uur donker moeten staan, maar de vraag is is het te doen en kunnen er van planten 60 cm hoog mij een tijdje voorzien in het blowen.
      Daarnaast wanneer moet ik dan met de bloei voeding gebruiken?

Comment

Je kunt je planten verduisteren door ze elke dag op de zelfde tijd binnen te zetten(in een verduisterde ruimte),
        Of je maakt er een soort van constructie omheen waar je elke dag verduisterende folie o.i.d. overheen doet,
        Maar je moet er zeker niet op rekenen dat je planten niet meer groeien als je gaat verduisteren,die groeien nog wel even door,en zeker met dit warme weertype.
        Ik weet natuurlijk niet hoeveel je rookt,maar planten die met 60cm verduisterd gaan worden zullen je zeker nog een mooie opbrengst kunnen leveren.
        Tevens heb ik deze vraag even verplaatst naar vragen buitenwiet kweken.
        Succes!

Grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Hoi en welkom Nico,
          het moet een hele goede opbrenger zijn, juist vooral als de plant groot kan worden met een goede nazomer, kun je zelfs echt veel eraan krijgen.
          Dus als ze kleiner blijven, kan er nog steeds best wel wat aankomen lijkt me. De vraag is inderdaad hoe klein blijven ze.
          Je kunt ze misschien snoeien? Je kunt je erin verdiepen, hoe laat ik een plant in de breedte groeien. Denk aan zoveel mogelijk uren direct zonlicht, is wel belangijk.
          dre

edit:
          Of lange takken omlaag binden
          Last edited by heaven; 8 July 2010, 13:26.

Comment

Hallo Daniella,
            Bedankt voor je advies, ik zit gewoon met het probleem dat op een plek woon waar de buren het liefst er zo weinig mogelijk van mee krijgen en daarom wil ik voorkomen dat ze 2 meter worden.
            Ik heb ze in een 10 liter emmer staan, ik weet niet hoe groot ze daarin kunnen worden, ben ik wel benieuwd naar.

Comment

Bezig...
            X