Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower na 10-12 weken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower na 10-12 weken

Korting op 420shop
    Beste medeforumgebruikers,

Ik weet het antwoord wellicht zelf al, maar om toch nog zoveel mogelijk te behalen, zou ik graag advies willen van jullie.
    10-12 weken staan deze 5 autoflowers al hun werk te doen, dus ik zou zeggen dat het nu al tijd is of zelfs beetje te laat.
    Natuurlijk wil ik het uiterste uit de bloeiperiode halen voor een mooie oogst.

Nu ik de foto's zelf goed bekijk zie ik dat ik waarschijnlijk al een soort van te laat ben.
    Toch durf ik het nog te vertonen om zeker te zijn voor volgend jaar!

Op 1 plant begint onderaan wat extra wit op de bladeren en toppen te komen wat rustig naar boven gaat. De andere planten hebben dat niet.
    Geen idee wat het is.
    20170731_171536.jpg

De andere 4 planten , zien de toppen er nog groen uit, alleen de haartjes zijn te bruin(denk ik, is dat erg?)
    Bladeren zijn drastisch snel geel geworden, wat betekent dat de laatste sappen eruit worden getrokken naar de toppen?

Ikzelf ben een beginnende kweker, Ik heb bij de autoflowers geen voeding gegeven, had potgrond met 150 dagen voeding en extra kokos ect.
    Water geven doe ik tot de grond goed vochtig is, 1 maal daags.
    De 5 planten zijn tot 1-2 weken geleden goed groen gebleven.
    20170731_171448.jpg
    20170731_171459.jpg
    20170731_171514.jpg
    20170731_171509.jpg

20170731_171431.jpg
    Er heeft zoiezo niet zo veel blad aan gezeten, maar lijkt mij beetje bladloos nu hah

De foto's die horizontaal liggen krijg ik niet verticaal, hoop dat dat geen probleem is.

Als ik iets ben vergeten te melden, excuses alvast

Oja, alvast bedankt!

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by binkels; 31 July 2017, 20:06.

mooie harem heb je daarzou ze nog wel paar weekjes geven,volgend jaar allmix in de potten,ken je halen bij de growshop en flesje bio bloeivoeding en gaan,hier ga je zeker wat te roken vanafhalen
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Mja, dat witte (1e foto) is meeldauw, toppen waar dat op zit kun je weggooien.

Wanneer kan ik oogsten
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dankje jorem, zal ik de gaten houden en volgend jaar eens allmix met wat bloeimiddel gaan proberen, deze potgrond vind ik zelf ook wel lekker, tot niet zo lang geleden heel groen.
        Als ik allmix en dat bloeimiddel gebruik, blijft de plant dan de gehele tijd groen?

QnQ- het zit nu al tot het midden van onderaf gezien, niet op alles maar wel op de meeste kleine toppen, heb net gelezen bij ''wanneer kan ik oogsten'',
        dat ik een magere melk 1/10 deel, water 9/10deel en eventueel 4 theelepels zuiveringzout.
        Staat nog een manier bij, maar is het beste dat ik de goede toppen eraf haal en de plant weg doe?

wel raar dat het dan bij 1 plant is die ook nog in het midden staat, of ik ben scheel, lol.

Comment

Plant met meeldauw oogsten, de schone topjes kun je drogen en de rest van de meeldauw plant gooi je weg.

Wat voor soort is het?
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

dankje Stemma, zal ik zo snel mogelijk doen, heb hem gisteren al weggezet van de andere, volgens mij zijn dit autoflowers white widow. heb nog zaadjes amnesia haze waar er wellicht niet genoeg tijd meer voor is om ze dit jaar te laten bloeien?

Comment

Alles kan, maar reken wel op rot.
              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
              X