Ik ben erg nieuwsgierig of er mensen zijn die schade hebben opgelopen van het weer van de afgelopen dagen of juist helemaal niet, vertel en laat zien eventueel...
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schade na Noodweer...?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Schade na Noodweer...?
wij hadden maandagmiddag een hoop regen te verwerken met storm, ik heb mijn ladies proberen een beetje te beschermen tegen de wind door ze zoveel mogelijk beschud te zetten, dat heeft gelukkig geholpen, de enige dame in de volle grond hing behoorlijk scheef...
Gisteravond met die zware storm waren we op het ergste voorbereid en hebben we de dames een plekje gegeven in de schuur, de beelden die we gezien hadden van limburg en brabant waren zo indrukwekkend dat we het niet aandurfde ze buiten te laten staan, de dame in volle grond heb ik een stok meegegeven en iets vast gezet.
De storm had zijn kracht verloren uiteindelijk en we hebben hier fikse regen gehad met wat harde wind, maar de ellende die we gezien hadden op tv is hier gelukkig uitgebleven
We hebben de dames dus weer lekker naar buiten gedaan en ze laten genieten van de regen.
Ik ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die wel schade hebben opgelopen vooral omdat de beelden van bepaalde delen van het land schokkend waren...Dream as if you 'll live forever...
Live as if you 'll die today!
-
Dit is met geen pen te beschrijven. Maar het was wel te voorspellen.!
Als een tent die bestand is tegen windkracht 11 van het terrein verdwijnt weet je hoe laat het is. Als een bliksem jaren geleden enkele doden op zijn geweten heeft, dan denk je wat kan de natuur nog meer...
Wel dat kan! 1 dode en verschillende gewonden vielen tijdens een echte storm.
Wij als oosterlingen zijn dat gewent, net zoals de mistral in france, maar als je de natuur onderschat neemt het haar deel. Drie of 4 dagen benauwdheid met een hoge LV geeft je garantie op een pay-back.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Het is het risico van buitenkweek, maar pff ben zo blij dat het hier goed is gegaan...
@Silas Ja die caravans en doden en gewonden is vreselijk, mede daardoor waren we best bang voor wat er zou gaan komen...
@Angel Gelukkig is het allemaal op te lappen zeg pfiew...Dream as if you 'll live forever...
Comment
-
schade aan mezelf, en dat door schade aan anderen te voorkomen... kort verhaal: ben een stuk duimtop kwijt, centimetertje ..
en ik mag dankzij medicatie geen pijnstillers afgezien van paracetamol
je krijgt er echt trauma's van per ongeluk je eigen stuk vinger eraf hakken, dat vind ik erger dan de pijn
Grtz KushMastaLast edited by KushMasta TMHM; 16 July 2010, 04:15.it's his line so only God knows
Grtz Kush
Comment
-
@enduror inscheuring kan een plant overleven, het zal wel een zwakke plek blijven, net zoals je bijv. je been breekt, dan blijft het zwak na het oplappen...
Ik heb hier dan wel bij een gewone boom gezien dat ze er verband omheen hebben gedaan, vorig jaar bij heftige storm bij mensen in de straat die hadden druif boompie staan, die werd de lucht in begeleid en heeft knakkie gehad, ze hebben er gaas verband omheen gedaan en daarmee heeft het in ieder geval de oogst overleefd, na de oogst hebben ze de boom alsnog verwijderd, dus zou ook kunnen lukken met wietplant...
@Kush Ow jakkie brr zeg, kan me voorstellen dat het trauma geeft, je rekent er niet op dat je stuk duim kwijt raakt idd als je probeert te helpen
Suc6 met de pijn en hoop dat het goed geneest... (een ouderwets kusje er op)
Dream as if you 'll live forever...
Comment
-
mijn plantjes hebbe het goed overleeft met de 120 km/h windstoten die hier waren ook het voordeel van autoflowering soortje denk worden niet zo hoog stokje erlangs en gebeurt niks mee. wel door de harde regen en hagel klein gaatje hier en daar in het blad. maar ze gaan vrolijk verder gelukkig
Comment
-
Helaas hier wat schade
IMG_8701.JPGIMG_8704.JPG
en de tijdelijke oplossing tot ik clone-gel in huis heb.
IMG_8706.JPG
Comment
-
Mijn dames van inmiddels 190 cm staan in de volle grond en dreigde met de storm neer te gaan. Heb sne wag ankers in de schuur geboord en daar de dames met touwen aan vastgezet. Mischien dat ik ze toch maar even ga toppen nog, want hoge bomen vangen jammer genoeg veel wind. Zal morgen even wat pics plaatsen.
Greets Markuana
Comment
Comment