Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn planten hebben nauwlijks schade opgelopen. Terwijl ze 4 hoog op het balkon staan. een paar blaadjes hier en daar verder maar 1 zijtak van de 2 planten. (mijn plantjes zijn ongeveer 1.30 m hoog)
@nou droompie zijn nu 4 dagen verder en ze doen het nog zie ook dat de scheur langzaam toch wat dicht gaat zitten dus denk mazzel gehad, nog bedankt voor de interesse.
@nou droompie zijn nu 4 dagen verder en ze doen het nog zie ook dat de scheur langzaam toch wat dicht gaat zitten dus denk mazzel gehad, nog bedankt voor de interesse.
Ik heb Middelbare Tuinbouwschool gedaan dus ik heb toch nog een beetje onthouden hahahahaa
Ik leerde het op school, maar de praktijk zag ik dus hier in de straat...
Er zijn ook planten die je "scheurt" om ze te stekken, 100% dichtgaan zal misschien niet gebeuren, maar je oogst zal je er mee halen mits het niet weer zo slecht word met het weer
Maargoed misschien dan proberen te beschermen...
Dream as if you 'll live forever...
Live as if you 'll die today!
Comment