Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wietplant: niet verduisteren
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostBeste Wietfarm, hoevaak heb je dit nu al gevraagd?
Ben je inmiddels al gestart met verduisteren, hoeveel dagen heb je al verduisterd en lukt dit op dezelfde tijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostPfff, daar was ik al bang voor dat het niet zou lukken.
Hopelijk is ze toevallig vanzelf in bloei gegaan en blijft ze in bloei
Die witte haren in de top ofzo?
IMG_0020.JPG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostOp de 1e foto van de attached files zie ik voorbloei, dan weet je in ieder geval dat het een 'zij' is.
Bloeiende toppen zie ik nog niet.Last edited by RollWiet; 21 August 2017, 12:34.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostHet lijkt wel een beetje op beginnende bloei, maar ik kan niet zien of het pistels zijn of niet. Als het echt beginnende bloei is dan wordt dat de komende dagen duidelijker te zien. Even geduld nog!Last edited by RollWiet; 21 August 2017, 13:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostHet lijkt wel een beetje op beginnende bloei, maar ik kan niet zien of het pistels zijn of niet. Als het echt beginnende bloei is dan wordt dat de komende dagen duidelijker te zien. Even geduld nog!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostDan zie je een echte top ontstaan, een plukje witte pistels.
Heb je al wat kweekverslagen gelezen?
Op die eerste foto pistels ofzo?
Comment
-
Dit is voorbloei bij jouw plant
20170821_181049.jpg
Dit is beginnende bloei bij mijn plant
image_295336.jpg
Comment
Comment