Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb nog een vraagje ik heb mijn wietplant gewoon de hele dag in het licht staan maar moet ik mijn wietplant gewoon 's avonds onderafdak zetten ofzo is dat een goed idee en als ik wakker wordt gewoon hele dag weer in het licht?
Want? Ben je bang dat de boze geesten de plant aanvallen? Waarom zou je een afdak gebruiken? Tegen toprot? Maar overdag kan het ook regenen..
Laat die plant nou gewoon met rust, hou op met spoken zien en moeilijk doen. Het is een kwestie van water geven, en wachten. Dat is moeilijk. Maar hoe meer je loopt te rommelen, hoe meer er fout kan gaan. En geloof me, het gaat een keer fout, en dan is alle moeite voor niets. Wat is dan slim om te doen? Heel veel moeite investeren in je plant, of juist heel weinig?
Als je vijf jaar lang een auto gaat restaureren, is het echt mega klote als die auto vervolgens in brand vliegt. Koop je echter een auto voor een kratje bier, dan is de kans ontzettend groot dat je er vrij gauw weer om kan lachen.
Zo moet je 't planten kweken ook gaan zien wietfarm, want ik merk dat je jezelf veel te druk maakt. Da's niet goed voor je gezondheid, en helemaal niet voor je nachtrust.
Comment