Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoflowering

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

autoflowering

Korting op 420shop
    Eigenlijk ben ik alleen hier omdat ik over zelfbloeiers gelezen had. Ik begrijp niet goed dat er geen revolutie aan de hand is nu je na twee maanden zelf wiet kunt kweken zonder een ingewikkelde setup of enorme bomen in je tuin. Misschien moet dat nog komen? Maar ben zelfs nog niet begonnen, die zaden zijn onderweg.

Weet niet goed waar posten, want autoflower kan zowel binnen als buiten (in pot of grond)

Heleboel vragen:
    Kun je van zelfbloeiers zaad kweken dat weer zelfbloeiers geeft?
    Kun je zelfbloeiers stekken?
    Welke voedingspatroon geef je als die in potten buiten sta? Gewone regime van buitenwiet? Grond in pot is toch anders dan bodem?
    Heeft de slechts relatieve populariteit van zelfbloeiers te maken met het feit dat als je binnen teelt, je sowieso het licht moet regelen.
    Als ik kleine planten wil, zou ik dan niet gewone soorten kunnen darfen op twee maande?

Re: autoflowering

Oorspronkelijk geplaatst door albes View Post
    Eigenlijk ben ik alleen hier omdat ik over zelfbloeiers gelezen had. Ik begrijp niet goed dat er geen revolutie aan de hand is nu je na twee maanden zelf wiet kunt kweken zonder een ingewikkelde setup of enorme bomen in je tuin. Misschien moet dat nog komen? Maar ben zelfs nog niet begonnen, die zaden zijn onderweg.

Weet niet goed waar posten, want autoflower kan zowel binnen als buiten (in pot of grond)

Heleboel vragen:
    Kun je van zelfbloeiers zaad kweken dat weer zelfbloeiers geeft? Ja
    Kun je zelfbloeiers stekken? Nee
    Welke voedingspatroon geef je als die in potten buiten sta? Gewone regime van buitenwiet? Grond in pot is toch anders dan bodem? Als je potgrond voorbemest is houf je de eerste weken niet te voeden en kel op het laatst wat bloeivoeding en eventueel een bloeibooster
    Heeft de slechts relatieve populariteit van zelfbloeiers te maken met het feit dat als je binnen teelt, je sowieso het licht moet regelen. kan binnen op 20/4 of zelfs op 24/0 zal meer aan de relatief gering opbrangst liggen
    Als ik kleine planten wil, zou ik dan niet gewone soorten kunnen darfen op twee maande?Ja dat kan.
    Grtz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door albes View Post

Heleboel vragen:
      Kun je van zelfbloeiers zaad kweken dat weer zelfbloeiers geeft?
      Kun je zelfbloeiers stekken?
      Welke voedingspatroon geef je als die in potten buiten sta? Gewone regime van buitenwiet? Grond in pot is toch anders dan bodem?
      Heeft de slechts relatieve populariteit van zelfbloeiers te maken met het feit dat als je binnen teelt, je sowieso het licht moet regelen.
      Als ik kleine planten wil, zou ik dan niet gewone soorten kunnen darfen op twee maande?

Hoi Voorgisteren heb ik mijn eerste Short Rider geoogst Buiten , ruikt lekker .
      Wat zaad kweken betreft , dat weet ik niet , iemand anders ??
      Groet .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pablow View Post
        Hoi Voorgisteren heb ik mijn eerste Short Rider geoogst Buiten , ruikt lekker .
        Wat zaad kweken betreft , dat weet ik niet , iemand anders ??
        Groet .
        Dat heeft monty al beantwoord hierboven, hoor. Gaat perfect, alleen heb ik m'n eerste zaad bij wietzaadjes.nl besteld en die hebben alleen vrouwtjes. Dat begrijp ik niet zo goed, misschien beschermende politiek. Ik denk dat als ik tot een mannetje kom die samen met een wijfje in een bosje van mijn vader ga zetten. Veilig weg van de rest en niet zo verschrikkelijk als die door guerillarovers geknipt wordt.

Maar als ik het goed begrijp is soorten kruisen gewoon mannetje en vrouw van verschillende soort elkaar laten bevruchten?
        Kan ik een vrouwtje met verschillende mannetjes bevruchten?
        Ik loop wel erg vooruit maar niks anders te doen als te wachten op mijn eerste planten. De hel, maar bon

Comment

ja je kan 'n vrouwtje bevruchten door verschillende mannetjes
          alleen zul je dan nooit echt weten welk zaadje wat voor kruising is
          of het moet je verder niet veel uitmaken
          dan kun je er wel 10 flinke kerles bijzetten en hun ballen leeg laten schudden

grtz angel777
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
          X