Eigenlijk ben ik alleen hier omdat ik over zelfbloeiers gelezen had. Ik begrijp niet goed dat er geen revolutie aan de hand is nu je na twee maanden zelf wiet kunt kweken zonder een ingewikkelde setup of enorme bomen in je tuin. Misschien moet dat nog komen? Maar ben zelfs nog niet begonnen, die zaden zijn onderweg.
Weet niet goed waar posten, want autoflower kan zowel binnen als buiten (in pot of grond)
Heleboel vragen:
Kun je van zelfbloeiers zaad kweken dat weer zelfbloeiers geeft?
Kun je zelfbloeiers stekken?
Welke voedingspatroon geef je als die in potten buiten sta? Gewone regime van buitenwiet? Grond in pot is toch anders dan bodem?
Heeft de slechts relatieve populariteit van zelfbloeiers te maken met het feit dat als je binnen teelt, je sowieso het licht moet regelen.
Als ik kleine planten wil, zou ik dan niet gewone soorten kunnen darfen op twee maande?
Weet niet goed waar posten, want autoflower kan zowel binnen als buiten (in pot of grond)
Heleboel vragen:
Kun je van zelfbloeiers zaad kweken dat weer zelfbloeiers geeft?
Kun je zelfbloeiers stekken?
Welke voedingspatroon geef je als die in potten buiten sta? Gewone regime van buitenwiet? Grond in pot is toch anders dan bodem?
Heeft de slechts relatieve populariteit van zelfbloeiers te maken met het feit dat als je binnen teelt, je sowieso het licht moet regelen.
Als ik kleine planten wil, zou ik dan niet gewone soorten kunnen darfen op twee maande?
Comment