Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleempje met de dames

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    probleempje met de dames

    Korting op 420shop
    Hey, ik ben een nieuwe gebruiker, en dit is ook mijn eerste maal dat ik plantjes probeer te groeien
    alles gaat wel redelijk maar nu hebben ze toch blijkbaar last van iets
    de bladeren beginnen te verkleuren en er wordt ook aan gebeten lijkt me
    ze komen van de greenhouse seed co. en het betreft een white widow, el nino, en een cheese

    ik dacht eerst aan bladluis en heb ze dan ook al een paar keer besproeid met een mengsel van water met groene zeep en spiritus, maar de beestjes lijken niet weg te gaan
    het lijken op kleine zwarte vliegjes, en er zijn ook veel gewone vliegen bij m'n plantjes (ik ben nu geen vliegexpert, neem me niet kwalijk dus ik weet niet welke het dan precies zijn)

    enige informatie over wat voor beestjes ik precies heb, wat ze aanrichten en hoe ik ze kan bestrijden zou welkom zijn!

    alvast bedankt!

    ps: ook info over dingen dat mis zouden zijn in het algemeen zouden welkom zijn. als dat te zien valt aan de fotos
    ik heb gebruik een universele meststof van asef, de npk waarden ontsnappen met nu even, en ook guanomeststof van asef (de korrels) voor wat meer nitrogen (wat ik versta goed is voor de groei), de universele wordt om de 2de dagen gebruikt en de korrels om de week ff bijsmijten en inharken. staan in 38 liter potten maar zijn niet tot op de rand gevuld
    Attached Files
Bezig...
X