Ik heb 3x Purple #1 gewoon in goede potgrond gestopt op de 16de. Had ze afgedekt met plasticfolie, maar tot vandaag duikt er niets op. Ik had geen gaatjes in de folie gemaakt, zodat het goed vochtig bleef.
Vandaag de folie verwijderd en nog niets te zien, maar de grond was wel redelijk droog. Het dus met de verstuiver wat bevochtigd.
Heb dan ook maar de 2 overblijvende zaadjes in tissue ontkiemd. Het ene is binnen de 24u ontkiemd. Ik heb die geplant met de wortel naar beneden lichtjes onder de oppervlakte. Dat was vandaag.
Mijn vragen:
-Moet ik vocht bijgeven als ze nog niet opgedoken zijn?
-Moet ik de hoop beginnen opgeven voor die eerste 3 Purples?
-Houden jullie de folie op de pot? Hoe zorg je dan dat er water genoeg is als het bovenkomen enkele warme dagen duurt?
-Moet de lamp erop? Of helpt dat gewoon?
bedankt alvast.
alb
EDIT: lees net een mogelijk antwoord, van ja: vochtig houden
Vandaag de folie verwijderd en nog niets te zien, maar de grond was wel redelijk droog. Het dus met de verstuiver wat bevochtigd.
Heb dan ook maar de 2 overblijvende zaadjes in tissue ontkiemd. Het ene is binnen de 24u ontkiemd. Ik heb die geplant met de wortel naar beneden lichtjes onder de oppervlakte. Dat was vandaag.
Mijn vragen:
-Moet ik vocht bijgeven als ze nog niet opgedoken zijn?
-Moet ik de hoop beginnen opgeven voor die eerste 3 Purples?
-Houden jullie de folie op de pot? Hoe zorg je dan dat er water genoeg is als het bovenkomen enkele warme dagen duurt?
-Moet de lamp erop? Of helpt dat gewoon?
bedankt alvast.
alb
EDIT: lees net een mogelijk antwoord, van ja: vochtig houden
Oorspronkelijk geplaatst door Jona
View Post
Comment