Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan ik al bijna oogsten? Soort onbekend.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Kan ik al bijna oogsten? Soort onbekend.

Korting op 420shop
    Hallo,

Mijn Plant krijgt nu nog steeds bloeivoeding en Guano. Ze staat ongeveer vanaf 7 juni verduisterd op 12/12.

Ik heb goed naar de trichomes zitten kijken maar ben er nog niet helemaal uit. Wanneer kan ik deze plant oogsten? Ik wil nog 1 a 2 weken spoelen met water.

Kan iemand mij een indicatie geven hoe lang de plant nog moet?

IMG_3434.jpgIMG_3430.jpgIMG_3435.jpgIMG_3414.jpgIMG_3410.jpgIMG_3429.jpgIMG_3409.jpg

Re: Kan ik al bijna oogsten? Soort onbekend.

perfecd voorbeeld dat verduisteren loond.meeste soorten zijn naa 63 dagen klaar.het is in ieder geval en witsoort dus gaa van die 63 dagen uit.zou je wat foto,s van je verduister projecd willen laten zien?

Comment

Ok thanks, dus dat zit ik nu al bijna op die 63 dagen bloei dus. Vanf morgen maar beginnen met spoelen? alleen water dus? Ga ik dat nog wel redden dan als ik 2 weken spoelen wil aanhouden?

Je vraag of ik foto's wil laten zien van het verduisteren, Er is niet veel van te zien. De plant heb ik vroegtijdig op 12/12 gezet. Daarom is de plant nu ook maar 52 CM hoog. De Bud die er in zit is dik 25 cm lang. Omdat het een kleine plant is kan ze makkelijk in het donker gezet worden. Ze gaat bij mij een Kast in. De deur dicht. En als het helemaal donker is buiten, gaat ze daar weer naartoe. Rond 17:20 Begint dit proces, en verdwijnt ze in de kast.

Comment

Wat trouwens ook nog opvalt is dat de bladeren constant omhoog blijven staan. Ook tijdens het verduisteren en als de plant slaapt. Dacht eerder aan problemen, maar hoorde laatst van een kenner dat dit ook kan duiden op Santa Maria bloed. En blijkbaar maakt het toch niet uit, want tot nu toe gaat alles goed.

Comment

alleen water nog een dag of 10 en dan kijken of de haartjes in je toppen voor 60% bruin zijn en dan de schaar erin.mocht ze nog niet klaar zijn nog effe wat langer laten staan.kijk uit voor rot als ze te lang in de regen staat.

Comment

Bedankt weer! Vanaf nu alleen nog water dan. Moet ik dit dan ook van onder blijven geven? Dat heb ik ook met de voeding zo gedaan namelijk. Of meteen doorspoelen vanaf boven af?
            Regen maak ik me niet zo zorgen om. Buienradar.nl en een tafel met een glazen blad helpen hierbij.

Comment

gewoon van ondere blijven geven.slim idee van die tafel

Comment

week of twee.

Comment

Ik gebruik ook nog Guano extract van NoMercysupplies, Mag ik dit nog wel blijven geven?
                  Geloof dat dit geen volledige npk voeding is, maar een bloeistimulator.

Comment

laatste week alleen water van ph 6

Comment

Ok man, thanks hoop dat ik het red dan he na die rottop, uhm toprot.

Comment

Bezig...
                      X