Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant krijgt bloemen maar precies geen wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

plant krijgt bloemen maar precies geen wiet

Korting op 420shop
    Sinds enige tijd heb ik twee ketama gold planten staan. Na enige tijd bleek het om een mannetje en een vrouwtje te gaan. Ik heb ze beiden laten staan omdat ik het mooie planten vond. Eerst leek het vrouwtje knopjes te gaan vormen maar nu lijken het gewoon bloemetjes te worden, ik zie dus helemaal geen thc draadjes om het zo te noemen, zoals ik op mijn weed uit de shop zie. Wat moet ik nu doen?

Vrouwtje oogsten?
    Mannetje verwijderen?
    Gewoon zo laten staan?

Ik heb hieronder enkele foto's van de plant waarop je ook de bloemetjes kunt zien.
    Attached Files

Re: plant krijgt bloemen maar precies geen wiet

Zaden rapen straks voor volgend jaar?

Comment

Zou toch liever blowen. Heb al beetje zitten researchen. Maar heeft het nog zin om het mannetje weg te halen of krijg ik zoiezo geen wiet meer dan. Hoeft niet speciaal hele zware te zijn.

Comment

Je wiet met zaad zal minder potentie hebben. Maar het is te roken. Ligt er ook een beetje aan denk ik wanneer je toppen bevrucht zijn geraakt. En aangezien de bolletjes als zijn geknapt, of bloemen uitgekomen zijn. Kan je er van uitgaan dat je vrouwelijke plant stuifmeel heeft opgevangen.

Comment

Kan ik nu nog best de mannelijke plant weghalen of niet? Heb een beetje schrik dat anders alle knoppen bloempjes zullen worden. Deze bloempjes vallen bovendien na enige tijd op de grond.

Kan ik trouwens met de mannelijke plant nog iets aanvangen, bijvoordbeeld van de hele plantwietboter te maken door stukken van de plant enkele uren te laten koken met een klomp boter?

bedankt voor jullie antwoorden,

groeten

Comment

als je voor weed wou gaan dan moest je in de eerste plaats je man niet bij je vrouw laten staan hebben
            spijtig genoeg niets meer aan te doen,de vrouwelijke plant is bestoven
            heb ik ook eens voor gehad en kan je vertellen die weed was echt niet te roken
            zou zeggen weg met die handel en volgend jaar hopen op wat meer geluk
            grtzN

Comment

Dan zal ik maar hopen op een boel zaadjes. Heeft iemand een idee hoe lang ik daar nog op moet wachten.

Van de plant zal ik dan maar een paar cakes bakken

Comment

Bezig...
              X