Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over het kweken van deze soort

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Vragen over het kweken van deze soort

Korting op 420shop
    Ik Heb zelf nog nooit geplant heb en dit volgend seizoen van plan ben te gaan doen had ik een vraag:
    Op deze site staat de soort wat ik wel wil gaan planten:

Daar staat:
    Bloeitijd: 8 weken
    Opbrengst per plant: 500 gram
    Oogsttijd: na 8 maanden

Kan iemand mij vertellen of dit een plant is die makkelijk te kweken is?
    En er staat bloeitijd 8weken. Terwijl ik in kweekverslagen zie dat er mensen in maart beginnen met ontkiemen en nu in augustus de planten nog niet klaar zijn.

Zou iemand mij kunnen vertellen wanneer ik dan het beste kan beginnen (volgend jaar) als ik super skunk zaadjes neem?

Zelfde vraag geld voor deze soort: http://www.azarius.nl/seedshop/green...use_feminized/
    is deze makkelijk te kweken en wanneer zou ik dan moeten beginnen met ontkiemen om resultaat te krijgen?

Ik zou u dankbaar zijn als u alle vragen kunt beantwoorden.
    Bij voorbaat dank.

Re: Vragen over het kweken van deze soort

als je echt een makkelijk soort wil, wat schimmel resistent is,en wat nog een beetje tegen beestjes kan, en niet zo heel veel extra aandacht nodig heeft, kun je gaan voor hollands hope van dutch passion, had ik in 2008.

waren 37 euro voor 5 feminized zaadjes, ik raad je aan sowieso feminized te nemen, begin in april met ontkiemen,tjaaa meet info is wel op het forum te vinden
    suc6 alvast.
    ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

@En er staat bloeitijd 8weken. Terwijl ik in kweekverslagen zie dat er mensen in maart beginnen met ontkiemen en nu in augustus de planten nog niet klaar zijn.
      dat zijn dus weer die slimme beginners vragen

maar ik zal eens aardig zijn
      in maart zijn dan de zaden ontkiemt
      de plant groeit totdat de dagen weer korter worden ( minder lichturen per dag)
      de ene plant gaat sneller bloeien als de andere plant
      dus als de plant in augustus nog niet klaar was heeft die nog niet lang genoeg gebloeid.
      de opbrengst mag je ook met 'n korreltje zout nemen als beginner en blij zijn als je 200 gram eraf haalt.
      skunk is 'n makkelijk soortje om te kweken maar net als vele anderen soorten niet schimmel bestendig tijdens langdurige regenperiodes

meer lezen geeft je meer wijsheid als 1001 vragen stellen die weer verschillende antwoorden oplevert

grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

begin/half augustus begint ie met bloeien, daarna is het nog een week of 9 wachten,dan ga je knippen
        duidelijk???
        ik ben niet verantwoordelijk voor uw interpretatie.

Comment

Bezig...
        X