Zie titel
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welk auto's zetten jullie deze buitenronde? En waarom?!?
Collapse
X
-
Wat ik nog heb liggen, om de oogst. En om wat zaden.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Persoonlijke ( voorlopige keuze)
auto night queen ( bewezen kwaliteit)
auto OG glueberry ( ' moderne' strains met USA genen)
beide van Dutch Passion.
gewoon omdat deze strains me wel aanspreken en ik steeds tevreden ben geweest van hun eerdere zaden.
met de opbrengst van 2 plantjes kom ik een jaartje toe. Dan moeten ze elk wel ZEKER 30g droog opbrengen.
en zoek ik nog een gewone fotoperiode plant.
maar dan een early finisher. Ergens midden september.
vb. Polm Gold van spliff steds
of als er iemand een betere suggestie heeft....Last edited by Tommeken; 29 March 2018, 19:32.
Comment
-
ik ga 3x lemon haze zetten en 1 x critical en 1 x auto amnasia haze
zal in een serre worden gezet met groene folie in open grondhttps://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
KEEP ON GROWING AND SMOKING
Comment
-
Ik heb vandaag 2 kleine plantjes buitengezet. Heel de dag in de zon! S nachts gaan ze nog wel even binnen.
een auto blueberry in een 50 l pot en een auto o.g. blueberry in een 65 l pot! Beide van dutch passion.
misschien wa overkill...
de grond is een mix van 2/3e batmix en 1/3e cocos.
ik had nog 3 zaden van auto nicht Queen maar deze zijn niet uitgekomen. Nog nooit meegemaakt. Misschien toch is gaan klagen?
Comment
-
Haha wel wat overkill ja. 20L is prima. Als je de Night Queen gekocht hebt bij DP dan lachen ze je uit. Ik had vorig jaar ook 5x FD besteld en maar 3 ontkiemde. Toch 16 euro aan zaad dat niet mee zat. Naja, mail gestuurd en ze vroegen om foto's van de zaden die niet ontkiemt waren. Ja die had ik na 2 weken maar weggegooid. Dus ik kreeg niets toegestuurd.
-
Comment