Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik twijfel of het groene zeil wel genoeg licht doorlaat!? Iemand een idee of dit iets is voor m'n nieuwe ronde auto's.
Voor 4 tientjes lijkt het me een goede deal!
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
ik ben er zeker van dat het een goed effect kan hebben op je kweek; maar inderdaad zoals belladonna al aanhaalt zijn ze niet al te stevig;
Dus zou wel voorzien dat het 'stormproof' wordt door binnenin wat te verstevigen, extra ankerpunten in de grond, enz...
M'n tante kweekt al jaaren tomaten in een grote groene serre, gaat super goed, wiet zijn wel geen tomaten.. I know. Als het voor tomaten goed werkt dan werkt het ook voor wiet. Maar heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ik zie gewoon wat er daar gebeurd, en daar trek ik m'n conclusies uit
mijn buurjongen kweekt ook in zo een groene tent, werkt perfect.
je moet wel zorgen dat er venster is je zeil zit.
zodat er genoeg wind door kan om te ventileren.
Vocht is je vijand in zo'n kastje, zeker 's nachts en 's ochtends vroeg. Altijd open zetten is dus het devies, want je krijgt geheid toprot. Tomaten schijnen diffuus licht erg goed te verteren, maar een tomaat is geen cannabisplant dus dat blijft een gokje.
De kwaliteit ziet er niet echt top uit, maar wat wil je voor weinig. Wees niet verbaasd als je hem na 1 seizoen kan weggooien, maar wie weet blijft ie verrassend lang bruikbaar.
Mijn ervaring met een budgettentje: UV licht sloopt het garen waarmee de tent aan elkaar genaaid is, ritsen gaan snel stuk, frame verbuigt snel, folie flappert hard in de wind omdat het niet goed strak gezet kan worden.
Comment